Анотація
Запровадження дистантного навчання в умовах сьогодення загострило чимало протиріч, вирішення яких значно поліпшить існуючу ситуацію із запровадженням дистантного навчання як альтернативного і як основного у школах України. Встановлено, що грамотне використання дистантного навчання, сприятиме розвитку творчості педагога і учня. З цією метою доцільно організувати для педагогів навчання за програмою підвищення рівня володіння комп’ютерною грамотністю. Для успішної роботи корисним буде розробка електронних підручників, що не шкодили б зору дитини, не викликали втому і нудьгу. Доцільно враховувати досвід європейських країн, щодо освітніх послуг через мережу. Перспективами досліджень у даному напрямі може стати обґрунтування методів, прийомів і програм освіти педагогів і батьків, налагодження партнерства при запровадженні дистантного навчання.
Посилання
Антонюк В. Комп’ютерна грамотність як складова професійної компетентності сучасного педагога. Наукові записки. Серія: «Педагогіка». 2009. № 3. С. 72–75.
Стандарти ЮНЕСКО компетентності для учителів. Концептуальні рамки. URL: https://uchni.com.ua/informatika/50055/index.html?page=3 (дата звернення: 21.06. 2020).
Чупріна О.В. Аналіз зарубіжного досвіду використання мультимедійних технологій у початковій школі. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25859/1/chuprina_o_%20article.pdf (дата звернення: 21.06.2020).
Antoniuk, V. (2009). Kompiuterna hramotnist yak skladova profesiinoi kompetentnosti suchasnoho pedahoha. Naukovi zapysky. Seriia: «Рedahohika», no. 3, рр.72–75.
Standarty YuNESKO kompetentnosti dlia uchyteliv. Kontseptualni ramky [UNESCO standards of competence for teachers. Conceptual framework]. Available at: https://uchni.com.ua/informatika/50055/index.html?page=3. (accessed: 21.06.2020).
Chuprina, O.V. Analiz zarubizhnoho dosvidu vykorystannia multymediinykh tekhnolohii u pochatkovii shkoli [Analysis of foreign experience in the use of multimedia technologies in primary school]. Available: http://eprints.zu.edu.ua/25859/1/chuprinao%20article.pdf. (accessed: 21. 06.2020).