Анотація
У статті обґрунтовано методику інтерактивного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях хорознавства. Здійснений аналіз пріоритетних напрямків диригентсько-хорової підготовки здобувачів вищої освіти. Актуалізована проблема необхідності осучаснення методики викладання хорознавства засобами інтерактивного навчання. Обґрунтовано інтерактивні підходи до навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито зміст, методику і форми інтерактивного навчання хорознавства у закладах вищої освіти. Охарактеризовано ефективні форми проведення лекційних, семінарських і практичних занять з хорознавства. Доведено, що інтерактивне навчання на заняттях хорознавства забезпечує якість теоретичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, сприяє формуванню досвіду активного засвоєння змісту майбутньої професійної діяльності у взаємозв’язку із практичними навичками.
Посилання
Двуличанская Н.Н. Интерактивные методы обучения как средство формирования ключевых компетенций. Наука и образование: электронное научно-техническое издание, 2011. URL: http://technomag.edu.ru/doc/172651
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід, метод / Укл. О. Пометун, Л. Пироженко. Київ : АПН, 2002. 135 с.
Косолапова М.А. Технологческие подходы в организации профессиональной подготовки к педагогической деятельности в высшей школе. Томский гос. пед. ун-т. Томск, 2007. 177 с.
Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. Москва : НИИ школьных технологий, 2006. Т. 1. 816 с.
Сікарчук О.І. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: навчально-методичний посібник. Київ : Таксон, 2006. 88 с.
Стельмах С. Використання інтерактивних методів навчання в процесі проведення лекційних занять. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2011. № 39(2). С. 184–190.
Фокин Ю.Г. Преподавание и воспитание в высшей школе: методология, цели и содержание, творчество : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. Москва : Издательский центр «Академия», 2002. 224 с.
Dvulichanskaya N.N (2011) Interaktivnyie metody obucheniya kak sredstvo formirovaniya klyuchevyih kompetentsiy [The interactive teaching methods as means of forming core competencies]. Nauka i obrazovanie. Retrieved from: http://technomag.edu.ru/doc/172651 (in Russian)
Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid, metod [The interactive teaching technologies : theory, practice, experience, method] / Ukl. O. Pometun, L. Pyrozhenko. Kyiv: APN, 2002. p. 135. (in Ukrainian)
Kosolapova M.A. (2007) Tehnologcheskie podhodyi v organizatsii professionalnoy podgotovki k pedagogicheskoy deyatelnosti v vyisshey shkole. [Technological approaches in the organisation of professional training for teaching in high education] Tomskiy gos. ped. un-t. Tomsk, p. 177. (in Russian)
Selevko G.K. (2006) Entsiklopediya obrazovatelnyih tehnologiy: v 2 t. [Encyclopedia of educational technologies]. Moskva: NII shkolnyih tehnologiy, T. 1. p. 816. (in Russian)
Sikarchuk O.I. (2006) Interaktyvni metody navchannia u vyshchii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk [The interactive teaching methods in high school: training manual] Kyiv: Takson, p. 88. (in Ukrainian)
Stelmakh S. (2011) Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia v protsesi provedennia lektsiinykh zaniat [The use of interactive teaching methods in the course of lectures]. Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly. № 39(2), pp. 184–190. (in Ukrainian)
Fokin Yu.G. (2002) Prepodavanie i vospitanie v vyisshey shkole: metodologiya, tseli i soderzhanie, tvorchestvo [Teaching and education in high school : methodology, purpose and content, creation]: ucheb. posobie dlya stud. vyissh. ucheb. Zavedeniy. Moskva: Izdatelskiy tsentr «Akademiya», p. 224. (in Russian)