Анотація
Об’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми дослідження, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти міжнародні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.
Посилання
Бабець Є.К., Максимчук А. Г., Стасюк В. П. та ін. Основи менеджменту: навч. посіб. Київ: Професіонал, 2017. 496 с.
Данік Н.В. Бізнес-планування як інструмент здійснення фінансового менеджменту в сучасних умовах розвитку України. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2015. Вип. 2. С. 81–84.
Джелла А.Н. Стратегічне планування діяльності підприємства. Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. Київ : Національна академія управління, 2012. С. 38–46.
Карпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проектів. Одеса: ОНЕУ, 2014. 218 с.
Каторжин А.Д. Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту. Управління розвитком. 2013. № 16. С. 109.
Кваша О.С. Особливості бізнес-планування в організації. 2014. С. 81–85.
Коюда В.О., Пасько М.І. Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємства. Бізнес Інформ. 2015. № 9. С. 212.
Мамчин Р.О. Теоретичні засади бізнес-планування в торговельному бізнесі. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13851/1/31_203-210_Vis_720_Menegment.pdf
Мартиненко М., Ігнатьєва І. Стратегічний менеджмент: підруч. Київ: Каравела, 2013. 319 с.
Мельнікова О.М., Тульчинська С.О. Удосконалення процесу бізнес-планування. Актуальні проблеми економіки та управління: Збірник наукових праць молодих вчених. 2014. № 8. С. 83–86.
Перевозова І.В., Кафка С.М., Запухляк І.Б. Експертиза бізнес-плану як ключовий елемент успіху підприємницької ідеї. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2016. № 8. С. 89–96.
Сакс Е.І. Впровадження бізнес планування на підприємствах харчової промисловості як напрям підвищення їх ефективності. Ефективна економіка. 2015. № 7. C. 34–39.
Чичун В.А., Паламарчук В.Д. Бізнес-планування як фактор успішної підприємницької діяльності. URL: http://intkonf.org/ken-chichun-va-palamarchuk-vd-biznes-planuvannya-yak-faktor-uspishnoyi-pidpriemnitskoyi-diyalnosti/
Babets E.K., Maksimchuk A.G., Stasiuk V.P. and others (2017. Fundamentals of Management: textbook. Kyiv: Profesional, 496 p.
Danik N.V. (2015) Business planning as a tool for financial management in modern conditions of development of Ukraine. Scientific Bulletin of Uzhgorod National University. Series: International Economic Relations and the World Economy, vol. 2, pp. 81–84.
Jella A.N. (2012) Strategic planning of the enterprise. Actual problems of economy: scientific economic journal. Kyiv: National Academy of Management, pp. 38–46.
Karpov V.A. (2014) Planning and analysis of business projects. Odessa: ONEU, 218 p.
Katorzhin A.D. (2013) Development of business plan of the investment project. Development Management, vol. 16, p. 109.
Kvasha O.S. (2014). Features of business planning in the organization, pp. 81–85.
Koyuda V.O., Pasko M.I. (2015) Methodological approach to business planning of enterprise development. Business Inform, vol. 9, p. 212.
Mamchyn R.O. (2011) Theoretical principles of business planning in trade business. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13851/1/31_203-210_Vis_720_Menegment.pdf
Martynenko M., Ignatieva I. (2013) Strategic management: textbook. Kyiv: Karavela, p. 319.
Melnikova O.M., Tulchinskaya S.O. (2014) Improving the process of business planning. Actual problems of economics and management: Collection of scientific works of young scientists, vol. 8, pp. 83–86.
Perevozova I.V., Kafka С.М., Zapukhlyak I.B. (2016) Examination of a business plan as a key element of success of an entrepreneurial idea. Actual problems of economic development of the region, vol. 8, pp. 89–96.
Saks E.I. (2015) Implementation of business planning in the food industry as a way to increase their efficiency. Effective economy, vol. 7, pp. 34–39.
Chichun V.A., Palamarchuk V.D. (2010) Business planning as a factor of successful business activity. URL: http://intkonf.org/ken-chichun-va-palamarchuk-vd-biznes-planuvannya-yak-faktor-uspishnoyi-pidpriemnitskoyi-diyalnosti/