РОЛЬ SOFT SKILLS У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ
PDF

Ключові слова

гнучкі навички
комунікативні та соціальні навички
вища освіта
роль гнучких навичок
шляхи розвитку гнучких навичок

Як цитувати

Хоменко, О. (2021). РОЛЬ SOFT SKILLS У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ. Молодий вчений, 6 (94), 22-25. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-5

Анотація

У статті розглянуто гнучкі навички, їх роль в розвитку здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх правоохоронців. Визначено поняття гнучких навичок, їх види, шляхи їх розвитку. Підкреслена важливість гнучких навичок для здобувачів освіти, особливо майбутніх правоохоронців, оскільки володіння лише професійними або академічними навичками є недостатнім для досягнення кар’єрного успіху. Акцентовано увагу на тому, що науково-педагогічні працівники мають переглянути підходи до планування занять, щоб органічно розвивати як тверді, так і гнучкі навички одночасно, а також вдосконалювати навчальні програми. Приділена увага ролі гнучких навичок в роботі правоохоронців, зокрема ведення допитів, опитувань та інша робота з населенням. Виділені способи розвитку гнучких навичок у майбутніх правоохоронців.

https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-5
PDF

Посилання

Пономарева О.Я. Сформированность гибких навыков (soft skills) как условие адаптации современного поколения к рынку труда / Актуальные проблемы социального профессионально-экономического вхождения молодежи в региональную общественно-производственную среду: материалы 2-й Международной научно-практической конференции / отв. за вып. Л.П. Пачикова, Т.В. Филипповская; Рос. гос. проф.-пед. ун-т. Екатеринбург, 2018. С. 29–33.

Boyatzis R. The competent manager: a model for effective performance. New York: Wiley, 1982. 308 p.

Goleman D., Boyatsis R., McKee E. Emotional leadership: the art of managing people based on emotional intelligence. M.: Alpina Business Books, 2008. 301 p.

McLarty, R. Using Graduate Skills in Small and Medium Sized Enterprises. Ipswich: University College Suffolk Press, 1998.

McClelland, D. C. Testing for competence rather than for intelligence / D. C. McClelland. Text: print // American Psychologist. 1973. No 28. pp. 1–14.

Lippman L.H., Ryberg R., Carney R., Moore K.A. Workforce connections: key «soft skills» that foster youth workforce success: toward a consensus across fields. Washington, DC: Child Trends, 2017. 56 p.

Silber K.H., Foshay W.R. Handbook of Improving Performance in the Workplace, Instructional Design and Training Delivery. John Wiley & Sons, 2009.

The report of the British Association of recruiters of graduates of higher education institutions, 2007 / AGR. – Mode of access: http://www.agr.org.uk/surveys.

Workforce connections: Key soft skills that foster youth work-force success / L. H. Lippman, R. Ryberg, R. Carney, K. A. Moore. Text: electronic // Child Trends. 2015. URL: http://www.childtrends.org/wp-content/uploads/2015/06/2015-24WFCSoftSkills.pdf

Ponomareva O.Ya. (2018) Sformirovannost' gibkih navykov (soft skills) kak uslovie adaptacii sovremennogo pokoleniya k rynku truda [Formation of soft skills as a condition for the adaptation of the modern generation to the labor market]. Proceedings of the Aktual'nye problemy social'nogo professional'no-ekonomicheskogo vhozhdeniya molodezhi v regional'nuyu obshchestvenno-proizvodstvennuyu sredu ( Russia, Ekaterinburg, 2018) (eds. (L.P. Pachikova, T.V. Filippovskaya)), Ekaterinburg, pp. 29-33.

Boyatzis R. (1982) The competent manager: a model for effective performance (New York: Wiley, 1982). 308 p.

Goleman D., Boyatsis R., McKee E. (2008) Emotional leadership: the art of managing people based on emotional intelligence. M.: Alpina Business Books, 2008. 301 p.

McLarty, R. (1998) Using Graduate Skills in Small and Medium Sized Enterprises. (Ipswich: University College Suffolk Press, 1998).

McClelland, D. C. (1973) Testing for competence rather than for intelligence (American Psychologist. 1973) No 28. pp. 1–14.

Lippman L.H., Ryberg R., Carney R., Moore K.A. (2017) Workforce connections: key «soft skills» that foster youth workforce success: toward a consensus across fields. (Washington, DC: Child Trends, 2017) 56 p.

Silber K.H., Foshay W.R. (2009) Handbook of Improving Performance in the Workplace, Instructional Design and Training Delivery (John Wiley & Sons, 2009).

The report of the British Association of recruiters of graduates of higher education institutions, 2007 / AGR. – Mode of access: http://www.agr.org.uk/surveys.

Workforce connections: Key soft skills that foster youth work-force success / L. H. Lippman, R. Ryberg, R. Carney, K. A. Moore. Text: electronic // Child Trends. 2015. URL: http://www.childtrends.org/wp-content/uploads/2015/06/2015-24WFCSoftSkills.pdf