Анотація
У статті подано авторський методичний погляд на оновлення освітнього процесу з курсів економіки та географії економічного спрямування шляхом широкого використання педагогічних технологій навчання. Висвітлено ідеї про сучасні тенденції розвитку шкільної економіко-географічної освіти, які передбачають оновлення традиційних підходів щодо організації освітнього процесу на рівні профільного навчання. Звернуто увагу на те, що нововведення в педагогіці впливають на стратегію вітчизняного навчання: від трансляції готових знань до створення умов для діалогу і активної взаємодії. Представлено модель ефективного використання сучасних педагогічних технологій, що має бути направлена на: систематичну організацію вчителем групової роботи учнів з різними компонентами як традиційної, так і інноваційних через рекомендації, алгоритми; створення позитивного мотиваційного підґрунтя, що є стимулом до самонавчання; поетапність та комплексність у розвитку складових умінь самостійної роботи у навчальних групах, що ґрунтуються на діяльнісному підході; формування предметної, соціальної, ключової компетентності учнів гімназії та ліцею.
Посилання
Покась Л.А. Модель формування пізнавальних умінь учнів у процесі навчання фізичної географії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. Київ, 2018. Вип. 60, т. 2. С. 79–82.
Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання. Київ, 2007. 144 с.
Сластёнин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность. Москва : Магистр, 1997. 224 с.
Pokas, L.A. (2018). Model formuvannja piznavalnyx umin uchniv u procesi navchannja fizychnoji heohrafiji [Model of formation of cognitive skills of students in the process of teaching physical geography]. Naukovyj chasopys Nacionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Serija 5 : Pedahohichni nauky : realiji ta perspektyvy: zb. nauk. prac. Kyiv. Vol. 60, t. 2, pp. 79–82. (in Ukrainian)
Pometun, O.I. (2007). Еncyklopedija interaktyvnogho navchannja [Encyclopedia of interactive learning]. Kiev. (in Ukrainian)
Slastyonin, V.A., & Podymova, L.S. (1997). Pedagogika: innovatcionnaya deyatel'nost' [Pedagogy: innovatsionnaya deyatelnost]. Moskva: Magistr. (in Russian)