Анотація
Обгрунтовано актуальність формування іншомовної комунікативної компетенції за допомогою ігрових форм навчання. Розкрито сутність понять «комунікативна компетенція», «ігрові форми навчання». Проаналізовано вікові та психологічні особливості дітей молодого шкільного віку відповідно до сприймання та осмислення іншомовного матеріалу. Наведено найбільш ефективні методи формування комунікативної компетенції. Виокремлено один з найефективніших методів – навчальну гру та її основні функції: засіб розвитку мотиваційно-потребуючої сфери, кошти пізнання, засіб розвитку розумових здібностей дітей і засіб розвитку довільної поведінки. Проаналізовано та описано методику використання гри ну уроках англійської мови в початковій школі. Наведено приклади використання вправ, які варто використовувати на різних етапах навчання, та, відповідно до різної тематики уроків. Сформовано основні правила, яких слід дотримуватися при вивченні нової лексики. Обгрунтовано ефективність та доцільність використання ігрових форм роботи при формуванні іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів.
Посилання
Вольфовська Т. Комунікативна компетентність молоді як одна із передумов досягнення життєвої мети. Шлях освіти. 2017. № 3. С. 13–16.
Врублевська Л.В. Методичні розробки: Ігри на уроках англійської мови. Англійська мова і література. 2009. №19–21. С. 63–64.
Донченко Н.П. Загальна характеристика гри та її роль. Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. 2016. № 7. С. 41–49.
Зайчикова Л. Значення гри у навчанні іноземних мов. Рідна школа. 2009. №7. C. 68–70.
Мамчур Л.І. Погляди Сухомлинського на розвиток комунікативної здатності молодших школярів. Початкова школа. 2010. №9. С. 53–55.
Сушилине Н.В. Роль дидактичної гри в початковій школі. Педагогічні науки. 2018. № 6. С. 21–23.
Ціпан Н.Г. Розвиток комунікативних здібностей учнів при вивченні англійської мови. Іноземні мови. 2005. №2. С. 51–57.
Volfovska, T. (2017). Komunikativna kompetentnist molodi yak odna iz peredumov dosyagnennya zhittyevoyi meti [Youth communicative competence as one of the prerequisites for achieving a life goal]. Shlyakh osviti, vol. 3, pp. 13–16.
Vrublevska, L.V. (2009). Metodichni rozrobki: IGRI na urokah angliyskoуi movi [Methodical developments: Games in English lessons]. Angliyska mova і literatura, vol. 19–21, pp. 63–64.
Donchenko, N.P. (1999). Zagalna harakteristika gri ta уiуi rol [General characteristics of the game and role оf game]. Derzhavna akademiya kerivnih kadriv kulturi i mistetstv, vol. 7, pp. 41–49.
Zaychikova, L. (2009). Znachennya gri u navchanni inozemnih mov [The importance of play in foreign language teaching]. Rіdna shkola, vol. 7, pp. 68–70.
Mamchur, L.I. (2010). Poglyadi Suhomlinskogo na rozvitok komunikativnoуi zdatnostі molodshih shkolyariv [Sukhomlinsky's views on the development of communicative ability of junior schoolchildren]. Pochatkova shkola, vol. 9, pp. 53–55.
Sushiline, N.V. (2018). Rol didaktichnoyi gri v pochatkovij shkoli [The role of didactic play in elementary school]. Pedagogichni nauki, vol. 6, pp. 21–23.
Tsipan, N.G. (2005). Rozvitok komunikativnih zdibnostey uchniv pri vivchenni angliyskoyi movi [Development of students communicative abilities in learning English]. Inozemni movi, vol. 2, pp. 51–57.