Анотація
Зроблено аналіз стану і можливих перспектив розвитку питань стосовно структурування та правильного формування знань та навичок молодших школярів на уроках англійської мови в процесі навчання читання. Описано теоретичні аспекти навчання читання англійською мовою на початковому етапі, визначено роль читання у навчанні іноземної мови, підкреслено вагомість зацікавленості та вмотивованості учнів, обґрунтовано необхідність застосування різних видів наочності під час навчання читання іноземною мовою. Виявлено, що успішне оволодіння предметом – це процес своєрідної співпраці вчителя та учня. У статті розкрито значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування.
Посилання
Буренко В.М. Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу. Іноземні мови в сучасній школі. 2012. №2. С. 7–9.
Вауліна О.М. Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання. Початкове навчання та виховання. 2011. №7. С. 2–14.
Глущенко Ж.Є. Організація читання на уроках іноземної мови. Англійська мова та література. 2010. №16. С. 2–5.
Звєрєва Т.Ю. Навчання читання (формування компетенції у читанні). Англійська мова та література. 2011. №11. С. 2–4.
Казачінер О.С. Особливості навчання шестирічних першокласників англійської мови. Англійська мова та література. 2006. №1. С. 2–6.
Матюха Г.В. Навчання техніки читання англійською мовою. Наука і освіта. 2013. № 6. С. 162–166. URL: https://cutt.ly/jfhJCUm
Редько В.Г. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов учнів початкової школи: лінгводидактичний аспект. Проблеми сучасного підручника. 2017. № 18. С. 178–191. URL: https://cutt.ly/kfhJXoI
Шастова І.В. Методи навчання шестирічних школярів техніки читання англійською мовою. Іноземні мови. 2013. № 1. С. 17–23. URL: http://fl.knlu.edu.ua/article/view/122397/117230
Шастова І.В. Психологічні передумови навчання техніки читання учнів шестирічного віку. Іноземні мови. 2012. № 4. С. 28–34. URL: https://cutt.ly/nfhKw8e
Burenko, V.M. (2012). Osoblyvosti navchannia anhliiskoi movy uchniv 1 klasu [Features of teaching English to first grade students]. Inozemni movy v suchasnii shkoli, vol. 2, pp. 7–9.
Vaulina, O.M. (2011). Uprovadzhennia interaktyvnykh metodiv navchannia na urokakh chytannia [Introduction of interactive teaching methods in reading lessons]. Pochatkove navchannia ta vykhovannia, vol. 7, pp. 2–14.
Hlushchenko, Zh.Ye. (2010). Orhanizatsiia chytannia na urokakh inozemnoi movy [Organization of the reading on the foreign language classes]. Anhliiska mova ta literatura, vol. 16, pp. 2–5.
Zvierieva, T.Yu. (2011). Navchannia chytannia (formuvannia kompetentsii u chytanni) [Teaching reading (formation of competence in reading)]. Anhliiska mova ta literatura, vol. 11, pp. 2–4.
Kazachiner, O.S. (2006). Osoblyvosti navchannia shestyrichnykh pershoklasnykiv anhliiskoi movy [Features of teaching English to six-year-old first-graders]. Anhliiska mova ta literatura, vol. 1, pp. 2–6.
Matiukha, H.V. (2013). Navchannia tekhniky chytannia anhliiskoiu movoiu [Teaching reading technics in English]. Nauka i osvita (electronic journal), vol. 6, pp. 162–166. Available at: https://cutt.ly/jfhJCUm
Redko, V.G. (2017). Kompetentnisno oriientovane navchannia inozemnykh mov uchniv pochatkovoi shkoly: linhvodydaktychnyi aspekt [Competence-based teaching of foreign languages at primary school: lingual and didactic aspects]. Problemy suchasnoho pidruchnyka (electronic journal), vol. 18, pp. 178–191. Available at: https://cutt.ly/kfhJXoI
Shastova, I.V. (2013). Metody navchannia shestyrichnykh shkoliariv tekhniky chytannia anhliiskoiu movoiu [Methods of teaching reading techniques in English to six-year students]. Inozemni movy (electronic journal), vol. 1, pp. 17–23. Available at: http://fl.knlu.edu.ua/article/view/122397/117230
Shastova, I.V. (2012). Psykholohichni peredumovy navchannia tekhniky chytannia uchniv shestyrichnoho viku [Psychological prerequisites for teaching reading techniques to six-year-old students]. Inozemni movy (electronic journal), vol. 4, pp. 28–34. Available at: https://cutt.ly/nfhKw8e