Анотація
У статті розкрито взаємодію педагогів із молодшими школярами та їх батьками в умовах дистанційного навчання. На основі аналітичного вивчення теоретичних джерел осмислено такі педагогічні поняття, як «педагогічна взаємодія», «дистанційна освіта». Проаналізовано педагогічні технології у роботі з сім'єю учнів початкових класів. Висвітлено зміну ролі педагога початкової освіти у період дистанційного навчання. Розкрито нові тенденції у взаємодії сім'ї та школи у сучасних умовах цифровізації суспільства. Охарактеризовано різноманітні платформи та інструменти дистанційної освіти. Висвітлено основні засоби мобільної комунікації з батьками учнів та розроблено примірну таблицю використання даних засобів для взаємодії педагога та батьків в умовах дистанційного навчання.
Посилання
Велитченко Л.К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи психологічного аналізу. Монографія. Одеса : ПНЦ АПН України, 2005. 355 с.
Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності : методичні рекомендації / за ред. І. В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 198 с.
Організація дистанційного навчання в школі: методичні рекомендації / за ред. Зої Звиняцьківської. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти: затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text (дата звернення: 15.06.2022).
Степанчук А.П. Вплив карантинних обмежень на розвиток професійного вигорання викладачів вищих навчальних закладів України. Актуальні проблеми сучасної медицини. Вісник Української медичної стоматологічної академії. 2021. Т. 21, вип. 1 (73). С. 141–145.
Velitchenko L.K. (2005) Pedahohichna vzaiemodiia: teoretychni osnovy psykholohichnoho analizu [Pedagogical interaction: theoretical foundations of psychological analysis]. Odesa: PNC APN of Ukraine. (in Ukrainian)
Udovichenko I.V. (Eds.) (2021) Dystantsiinyi format vzaiemodii subiektiv osvitnoi diialnosti : metodychni rekomendatsii [Distance format of interaction of subjects of educational activity: methodical recommendations]. Sumy: NVV KZ SOIPPO. (in Ukrainian)
Zvyniatskivska Z. (ed.) (2020) Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia v shkoli: metodychni rekomendatsii [Organization of distance learning at school: guidelines]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf (in Ukrainian)
Polozhennia pro dystantsiinu formu zdobuttia povnoi zahalnoi serednoi osvity: zatverdzheno nakazom MON vid 8 veresnia 2020 roku №1115. [Regulations on the distance form of complete general secondary education: approved by the order of the Ministry of Education and Science of September 8, 2020 №1115]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text (in Ukrainian)
Stepanchuk A.P. (2021) Vplyv karantynnykh obmezhen na rozvytok profesiinoho vyhorannia vykladachiv vyshchykh navchalnykh zakladiv Ukrainy. Aktualni problemy suchasnoi medytsyny [The influence of quarantine restrictions on the development of professional burnout of teachers of higher educational institutions of Ukraine. Actual problems of modern medicine]. Bulletin of the Ukrainian Medical Stomatological Academy, vol. 1(73), pp. 141–145. (in Ukrainian)