Анотація
Автори статті пропонують спробу аналізу окремих концептів відеоконтенту першого року пандемічних обмежень (березень 2020 - березень 2021 рр.). Ознаки функціонального концепту сформовано умовами карантину, вони зазнавали змін залежно від маркерів функціонування у соцмережі. Дидактичний концепт зумовлений одномоментно організованим велетенським простором дистанційного навчання на усіх рівнях. В його межах реалізовано чи не найбільше цікавих комунікативних навчальних акцій. Мистецький концепт зумовлений потребою віртуалізації творчих спроб учасників глобальної комунікації. Підставою для формування гіпотез і висновків цього дослідження стали окремі відеоматеріали, розміщені в рамках відповідного періоду в Youtube, Facebook, Instagram, Tik-Tok, Telegram. Динамічне середовище соціальних мереж не дає можливості формувати константи традиційного розуміння відеоматеріалу, оскільки сам об’єкт дослідження періодично зазнає метаморфоз різного гатунку, тому єдиним вірогідним методологічним засобом стала концептуалізація відеоконтенту і його комунікативного поля.
Посилання
3 Tips for Nonprofit Organizations During the COVID-19 Pandemic. URL: https://www.marketingmaven.com/2020/06/16/3-tips-for-nonprofit-organizations-during-the-covid-19-pandemic/ (дата звернення: 30.04.2021)
Korrin Bishop. How COVID-19 Has Changed Social Media Trends (Як COVID-19 змінив тренди соціальних медіа). URL: https://www.classy.org/blog/how-covid-19-crends/?utm_source=paid_nptechforgood&utm_medium=email&=paid_evergreen (дата звернення: 30.04.2021)
Wedziuk S. Komunikacja w czasie koronawirusa. URL: https://www.pb.pl/komunikacja-w-czasie-koronawirusa-989043 (дата звернення: 30.04.2021)
Буцикіна Є. Мистецький світ в умовах пандемії: нові формати. URL: http://www.korydor.in.ua/ua/stories/art-world-and-pandemia.html (дата звернення: 30.04.2021)
Гусєв А. Комунікативні технології інформаційного суспільства : монографія. Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020.142 с.
Доброносова Ю. Медіакультурна специфіка відеоблогінгу як практики медіакомунікації. Вісник Львівського університету. Серія філософські науки. 2019. Випуск 23. С. 85-91.
Кремень В.Г. Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19 : інтернет-посібник. Київ: ТОВ «Юрка Любченка». 2020. URL: https://lib.iitta.gov.ua/719827/ (дата звернення: 30.04.2021)
Крохмальний Р.О., Крохмальний Д.Р. Відеоблог як явище сучасної інтернет-комунікації (дискурсивні маркери і когерентність образу). Молодий вчений. 2018. № 8(1). С. 18-21.
Крохмальний Р.О. Крохмальна С.Р. Деякі концепти інтернет-комунікації в сучасному театральному мистецтві. Молодий вчений. 2020. № 4(1). С. 125-128.
Кухаренко В.М., Бондаренко В.В. Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія / За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка. Харків : Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. 409 с.
Панок, В. Г. Результати дослідження психологічного стану учасників освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2021. № 3(1). С. 1-6.
Панок В.Г., Марухіна І.В. Романовська Д.Д. Психологічний супровід освіти в умовах пандемії. Вісник Національної академії педагогічних наук України. 2020. № 2(2). С. 1-7.
Поточняк Г.І. Використання відеоблогів на практичних заняттях з англійської мови. Молодий вчений. 2019. №4. С. 182-185.
Тодорчук О. Комунікації під час пандемії: лекція. URL: https://bazilik.media/komunikatsii-pid-chas-pandemii-lektsiia-oleksandra-todorchuka
Чумаченко М. О. Дистанційне навчання як відповідь на виклики сучасності: культурно-мистецький аспект. Культура і сучасність : альманах. № 1. Київ : ІДЕЯ ПРИНТ, 2020. С. 43-50.
3 Tips for Nonprofit Organizations During the COVID-19 Pandemic. URL: https://www.marketingmaven.com/2020/06/16/3-tips-for-nonprofit-organizations-during-the-covid-19-pandemic/
Korrin Bishop. How COVID-19 Has Changed Social Media Trends (Yak COVID-19 zminyv trendy socialnyx media). URL: https://www.classy.org/blog/how-covid-19-/?utm_source=paid_npt=paid_evergreen
Wedziuk S. Komunikacja w czasie koronawirusa. URL: https://www.pb.pl/komunikacja-w-czasie-koronawirusa-989043 (accessed on: 04.30.2021).
Bucykina Ye. Mysteczkyj svit v umovax pandemiyi: novi formaty [The art world in a pandemic: new formats]. URL: http://www.korydor.in.ua/ua/stories/art-world-and-pandemia.html
Gusyev A. (2020) Komunikatyvni texnologiyi informacijnogo suspilstva. [Communication technologies of information society]. Kropyvnyczkyj: Imeks-LTD. (in Ukrainian)
Dobronosova Yu. (2019) Mediakulturna specyfika videoblogingu yak praktyky mediakomunikaciyi [Media-cultural specifics of video blogging as a practice of media communication]. Visnyk Lvivskogo universytetu. Seriya filosofski nauky, vol. 23, pp. 85-91.
Kremen, V.G. (2020) Psyxologiya i pedagogika u protydiyi pandemiyi COVID-19 : internet-posibnyk [Psychology and pedagogy in counteracting the COVID-19 pandemic: an online guide]. Kyiv: TOV «Yurka Lyubchenka». URL: https://lib.iitta.gov.ua/719827/ (in Ukrainian)
Krokhmalny R.O., Krokhmalny D.R. (2018) Videoblog yak yavyshhe suchasnoyi internet-komunikaciyi (dyskursyvni markery i kogerentnist obrazu) [Video blog as a phenomenon of modern internet communication (discursive markers and image coherence)]. Molodyj vchenyj. vol. 8(1), pp. 18-21.
Krokhmalny R.O., Krokhmalna S.R. (2020) Deyaki koncepty internet-komunikaciyi v suchasnomu teatralnomu mystecztvi [Some internet communication concepts in contemporary theatrical art]. Molodyj vchenyj. vol. 4(1), pp. 125-128.
Kuxarenko V.M., Bondarenko V.V. (2020) Ekstrene dystancijne navchannya v Ukrayini: Monografiya [Emergency distance learning in Ukraine: Monograph]. Xarkiv: Vyd-vo KP «Miska drukarnya». (in Ukrainian).
Panok V.G. (2021) Rezultaty doslidzhennya psyxologichnogo stanu uchasnykiv osvitnogo procesu v umovax pandemiyi covid-19 [The results of a study of the psychological state of participants in the educational process in a pandemic covid-19]. Visnyk Nacionalnoyi akademiyi pedagogichnyx nauk Ukrayiny. vol. 3(1).
Panok V.G., Maruxina I.V., Romanovska D.D. (2020) Psyxologichnyj suprovid osvity v umovax pandemiyi [Psychological support of education in a pandemic]. Visnyk Nacionalnoyi akademiyi pedagogichnyx nauk Ukrayiny. vol. 2(2).
Potochnyak G.I. (2019) Vykorystannya videoblogiv na praktychnyx zanyattyax z anglijskoyi movy [Using videoblogs in english classes]. Molodyj vchenyj. vol. 4, pp. 182-185.
Todorchuk O. Komunikaciyi pid chas pandemiyi: lekciya [Communications during a pandemic: a lecture]. URL: https://bazilik.media/komunikatsii-pid-chas-pandemii-lektsiia-oleksandra-todorchuka
Chumachenko M. O. (2020) Dystancijne navchannya yak vidpovid na vyklyky suchasnosti: kulturno-mysteczkyj aspekt [Distance learning as a response to modern challenges: cultural and artistic aspect]. Kultura i suchasnist : almanax. Kyiv : IDEYa PRYNT, vol. 1. pp. 43-50.