Анотація
У статті проаналізовано літературні джерела і виявлено відмінності між поняттями «гра» і «дидактична гра». З’ясовано сучасний стан шкільної практики використання дидактичних ігор на уроці географії. Досліджено вплив ігрової форми навчання на підвищення успішності учнів.Автори відзначають, що реалізація представленої педагогічної технології сприятиме формуванню економічної компетентності в учнів і вдосконаленню освітнього простору профільної школи
Посилання
.Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Концепція профільного навчання в старшій школі. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/37784/.
Постернак Н.О. Формування професійної готовності майбутніх вчителів природничих дисциплін засобами інтерактивних форм навчання / Н.О. Постернак // Молодий вчений. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/22may2017/16.pdf
Якименко Ю., Покась Л. Оновлення уроку географії у контексті компетентнісного підходу / Ю. Якименко, Л. Покась // Молодий вчений. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12817