Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади вивчення самоактуалізації та психологічних бар’єрів, що виникають у студентів-психологів в процесі професійного навчання. За результатами емпіричного дослідження виявлено рівні розвитку самоактуалізації і психологічних бар’єрів у студентів-психологів. Визначено взаємозв’язок між показниками самоактуалізації і психологічних бар’єрів у студентів-психологів в процесі професійного навчання. Розроблено і впроваджено програму розвитку самоактуалізації у студентів-психологів для подолання психологічних бар’єрів.
Посилання
Бех І. Виховання особистості: У 2 кн. – Кн.2: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: навч.-метод. видання / І. Бех. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.
Кобильнік Л.М. Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. психол. наук: спец. 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Л. М. Кобильнік – К., 2007.
Маслоу А. Мотивация и личность. 3-е изд., СПб. Питер, 2006. 352 с.
Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія: навч. Посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с.
Шакуров Р.Х. Барьер как категория и его роль в деятельности / Р.Х Шакуров // Вопросы психологии. – 2001. №1. – С. 3-18.