Анотація
У статті охарактеризовано основні методи навчання граматики майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. Визначено текстоцентричний підхід як методологічний орієнтир у навчанні граматики української мови, що дає змогу розглядати граматичні явища в межах цілісного мовного масиву. Обґрунтовано доцільність застосування описаних методів на різних етапах процесу навчання граматики: орієнтування, виконання, контролю і корекції.
Посилання
Махмутов М.И. Организация проблемного обучения / Мирза Исмаилович Махмутов. – М.: Педагогика, 1977. – 240 с.
Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк: М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горошкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В. Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. – К.: Ленвіт, 2004. – С. 197-201.
Плиско К. М. Принципи, методи і форми навчання української мови (Теоретичний аспект). – Харків: Основа, 1995.
Омельчук С. Проблемно-пошукове навчання морфології української мови.
Пентилюк М.І. Актуальні проблеми сучасної лінгводидактики: збірник статей / Пентилюк Марія Іванівна. – К. : Ленвіт, 2011. – 256 с., с. 102.
Практикум з методики навчання мовознавчих дисциплін у вищій школі: навч. посіб. / О.М. Горошкіна, С.О. Караман, З.П. Бакум, О.В. Караман, О.А.Копусь; за ред. О.М. Горошкіної та С.О. Карамана. – К.: «АКМЕ ГРУП», 2015. – 250 с. – С. 166.