Анотація
У статті висвітлено особливості та хід застосування дослідницького підходу до вивчення уваги у навчальній роботі зі студентами-психологами. Здійснено огляд наукових публікацій за обраною темою; з’ясовано тематику та підходи до дослідження уваги. Враховані закономірності вивчення проявів і особливостей уваги з позицій різних підходів. Висвітлено специфіку залучення студентів до дослідження уваги. Зроблені висновки з проведеної роботи і намічені перспективи подальших досліджень у даному напрямку.
Посилання
Андреев О. Тренировка внимания / О. Андреев, Л. Хромов. – М.: Школа Олега Андреева, 1996. – 320 с.
Баскакова И. Л. Внимание дошкольника, методы его изучения и развития: Изучение внимания школьников / И. Л. Баскакова. – М.: Ин-т практич. Психологии; Воронеж: МОДЭК, 1995. – 64 с.
Вінтюк Ю. В. Дослідження підсвідомості у навчальній роботі зі студентами-психологами / Ю. В. Вінтюк // Молодий вчений. – 2018. – № 1 (53). – Ч. ІІІ. – С. 778-783.
Вінтюк Ю. В. Дослідження емоцій у навчальній роботі зі студентами-психологами / Ю. В. Вінтюк // Молодий вчений. – 2018. – № 3 (55). – Ч. ІІІ. – С. 518-522.
Вінтюк Ю. В. Дослідження пам’яті у навчальній роботі зі студентами-психологами / Ю. В. Вінтюк // Молодий вчений. – 2018. – № 6 (58). – Ч. ІІІ. – С. 333-337.
Габдулина Л. И. Подходы к исследованию внимания в отечественной и зарубежной психологии: учеб. пособ. / Л. И. Габдулина. – Р-н/Д: ЮФУ, 2007. – 52 с.
Гальперин П. Я. Экспериментальное формирование внимания / П. Я. Гальперин, С. Л. Кабыльницкая. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1974. – 100 с.
Гоноболин Ф. Н. Внимание и его воспитание / Ф. Н. Гоноболин. – М.: Педагогика, 1972. – 159 с.
Добрынин Н. Ф. О новых исследованиях внимания / Н. Ф. Добрынин // Вопр. психологии. – 1973. – № 3. – С. 121-128.
Добрынин Н. Ф. Экспериментальное исследование внимания / Н. Ф. Добрынин. – М.: Изд-во АПН РСФСР, 1970. – 102 с.
Домрашев Ю. Б. Психология внимания / Ю. Б. Дормашев, В. Я. Романов. – Л.: Тривала, 1995. – 348 с.
Дробинская А. О. Синдром гиперактивности с дефицитом внимания / А. О. Дробинская // Дефектология. – 1996. – № 3. – С. 72-74.
Дубровинская Н. В. Нейрофизиологические механизмы внимания: онтогенетическое исследование / Н. В. Дубровинская. – Л.: Наука, 1985. – 144 с.
Ермолаев О. Ю. Внимание школьника / О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина, Т. А. Мешкова. – М.: Знание, 1987. – 80 с.
Комарова Т. К. Психология внимания: учебн. пособ. / Т. К. Комарова. – Гродно: ГрГУ, 2002. – 124 с.
Лурия А. Р. Внимание и память / А. Р. Лурия. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1975. – 104 с.
Наатанен Р. Внимание и функции мозга / Р. Наатанен. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1998. – 550 с.
Нейрофизиологические механизмы внимания / пор. ред. Е. Д. Хомской. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1979. – 301 с.
Психология внимания / под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: АСТ : Астрель, 2008. – 704 с.
Страхов И. В. Психологическая теория внимания / И. В. Страхов // Вопросы психологии внимания. – Саратов: Изд-во саратовск. пед. ин-та, 1969. – Вып. І. – 186 с.
Суворов Н. Ф. Психофизиологические механизмы избирательного внимания / Н. Ф. Суворов, О. П. Таиров. – Л.: 1985. – 287 с.
Уточкин И. С. «Мертвые зоны» внимания / И. С. Уточкин // Экспериментальная психология. – 2009. – № 2. – С. 16-30.
Фоменко Л. Н. Внимание / Л. Н. Фоменко // Развитие психофизиологических функций взрослых людей (средння взрослость) / под. ред. Б. Г. Ананьева, Е.И. Степановой. – М.: Педагогика, 1977. – С. 80-110.