Анотація
У статті автор аналізує різні підходи до визначення сутності понять «критерій» і «показник» у вітчизняній і зарубіжній педагогічній літературі. Розглянуто критерії і показники вияву рівнів сформованості готовності майбутніх фахівців різних спеціальностей до професійної діяльності, теоретично обґрунтованих у працях вітчизняних і зарубіжних учених. Визначено й теоретично обґрунтовано критерії і показники сформованості готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності.
Посилання
Арістова Н. О. Зміст і сутність готовності майбутніх філологів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н. О. Арістова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Вип. ХХХ. Серія: соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2018. – С. 15–29. – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/324150056_ZMIST_I_SUTNIST_GOTOVNOSTI_MAJBUTNIH_FILOLOGIV_DO_PROFESIJNOI_DIALNOSTI
Арістова Н. О. Критерії і показники вияву рівнів сформованості професійної суб’єктності майбутніх філологів [Електронний ресурс] / Н. О. Арістова // Вісник Черкаського університету. – 2016. – № 16. – С. 7–11. – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/323689858_KRITERII_J_POKAZNIKI_VIAVU_RIVNIV_SFORMOVANOSTI_PROFESIJNOI_SUB'EKTNOSTI_MAJBUTNIH_FILOLOGIV
Арістова Н. О. Формування критеріїв діагностики рівнів сформованості мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних закладів освіти / Н. О. Арістова // Вища освіта України. – Київ, 2008. – Вип. 1. – С. 58–63.
Будак С. В. Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками. Монографія зі спецпрактикумом у двох книгах // Сергій Валерійович Будак. – Київ: Видавничий Дім «Слово», 2008. – 288 с.
Кириченко О. Критерії формування готовності до професійної діяльності на основі 3D-моделювання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: file:///C:/Users/Asus/Downloads/454-1250-1-PB%20(1).pdf – Назва з екрану (18.08.2018).)
Котенко Н. О. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх техніків галузі зв’язку в процесі навчальних практик : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Наталія Олексіївна Котенко. – Вінниця, 2013. – 277 с.
Кручек В. А. Критерії та показники сформованості культури педагогічної взаємодії / В. А. Кручек, О. В. Васюк // Вісник Черкаського університету : зб. наук. ст. – Вип. 203. Серія : Педагогічні науки. – Ч. 1. – Черкаси : Видавництво ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. – С. 99–104.
Пелех Ю. В. Теоретико-методичні засади ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності: автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Юрій Володимирович Пелех. – Київ, 2010. – 36 с.
Полозенко О. В. Критерії та показники психологічної готовності майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Полозенко // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2012. – Вип. 35. – С. 72–79. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_12 − Назва з екрану.
Радзівілова І. А. Компонентний склад готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності / І. А. Радзівілова // Молодь і ринок. – Дрогобич, 2018. – № 4 (159). – С. 145–149.
Савченко Г. О. Формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до аналітичної діяльності засобами моделювання : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ганна Олександрівна Савченко. – Харків, 2006. – 21 с.
Швець Д. В. Підготовка майбутніх офіцерів МВС України до охорони і забезпечення громадського порядку в процесі фахової підготовки : дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Дмитро Володимирович Швець. – Київ, 2016. – 225 с.