Анотація
У статті здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку професійної діяльності викладача вищої школи США. Акцентовано увагу на процесах трансформації традиційно існуючої процедури працевлаштування науково-педагогічних кадрів у системі університетської освіти та її заміщення новими формами академічної кар’єри американського викладача. Висвітлено вплив сучасних моделей професійної діяльності викладачів на сутність академічної професії і формат сучасного університету загалом.
Посилання
Baldwin, R. G., Chronister, J. L. (2001). Teaching without Tenure. Baltimore: Johns Hopkins University Press.
Chronicle of Higher Education (2013). Careers in Academe. Режим доступу: https://store.chronicle.com/pages/store.chronicle.com/collections/careers-in-academe
Finkelstein, M. J., Schuster, J. H. (2011). A New Higher Education: The “Next Model” Takes Shape. TIAA-CREF Institute Advancing Higher Education, 9 p.
Hearn, C. J., Deupree, M. M. (2013) Here Today, Gone Tomorrow? The Increasingly Contingent Faculty Workforce. TIAA-CREF Institute Advancing Higher Education, 13 p.
Hermanowicz, J. C. (2011) The American Academic Profession: Transformation in Contemporary Higher Education (Kindle Locations 320-323). Johns Hopkins University Press. Kindle Edition.
Hollenshead, C., and others. (2007). Making the Best of Both Worlds: Findings from a National Institution-Level Survey on Non-Tenure-Track Faculty. Ann Arbor, MI: Center for the Education of Women.
Howell, S. L., Saba, F., Lindsay, N. K., & William, P. B. (2004). Seven Strategies for Enabling Faculty Success in Distance Education. Internet & Higher Education, 7(1), 33-49. Режим доступу: https://www.learntechlib.org/p/102595/
Kezar, A. (2013) Changing Faculty Workforce Models. TIAA-CREF Institute. 13 p.
Kezar, A., Maxey, D. (2013) The Changing Academic Workforce. Режим доступу: https://www.agb.org/trusteeship/2013/5/changing-academic-workforce
Knapp, Laura G., Janice E. Kelly-Reid, and Scott A. Ginder. (2008) Employees in Post-Secondary Institutions. Washington, DC: National Center for Education Statistics, Institute of Education Sciences, U.S. Department of Education.
Lechuga, V. M. (2006). The Changing Landscape of the Academic Profession: The Culture of Faculty at For-Profit Colleges and Universities. New York: Routledge.
Lombardi, J. V., Craig, D. D., Capaldi, E. D., Gater, D. S. (2002) University Organization, Governance, and Competitiveness. Режим доступу: https://mup.asu.edu/sites/dafault/files/mup-pdf
Paulson, K. (2002). Reconfiguring Faculty Roles for Virtual Settings. The Journal of Higher Education, 73(1), 123-140.
Plater, W. (1998). Using Tenure: Citizenship within the New Academic Workforce. American Behavioral Scientist, 41(5), pp. 680-715.
Sexton, J. (2006). The faculty of tomorrow’s research universities. The New Balancing Act in the Business of Higher Education, 118.
Schuster, J. H., Finkelstein, M. J. (2006) The American Faculty: The Restructuring of Academic Work and Careers. Baltimore: Johns Hopkins University Press.
Smith, V. C. (2008). The Unbundling and Rebundling of the Faculty Role in e-learning Community College Courses. ProQuest. Режим доступу: https://arizona.openrepository.com/bitstream/handle/10150/194795/azu_etd_2824_sip1_m.pdf?sequence=1&isAllowed=y