Анотація
У статті розглядається проблема формування в учнів умінь самоконтролю з використанням програми-оболонки .Описується та аналізується електронна програма-оболонка “Hot Potatoes”. Розглядаються засобами здійснення самоконтролю рівня сформованості англомовної компетенції .Наводяться приклади тестових завдань для самоконтролю рівня сформованості англомовної компетентності з використанням програми-оболонки “Hot Potatoes”. Визначаення рівнів формування механізму самоконтролю учнів у процесі іншомовної діяльності.
Посилання
Квасова О. Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь : [навчальний посібник] / Ольга Геннадіїв: на Квасова. – К. : Ленвіт, 2009. – 119 с.
Крапчатова Я. А. Методика організації само- і взаємоконтролю рівня сформованості англомовної ком: петенції в аудіюванні у майбутніх філологів дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Крапчатова Ярослава Анатоліївна // К., 2014. – 266 с.
Крапчатова Я.А. Само- і взаємоконтроль сформованості компетенції в англомовному аудіюванні // Бібліотечка журналу «Іноземні мови». – 2013. – №1. – С. 4-22.
Петращук О.П. Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів загальноосвітньої школи. – К.:Київськ. держ. лінгв. унів., 2000. – 386 с.
Петрицин І. Комп’ютерне тестування – одна з форм діагностики та перевірки успішності навчання / І. Петрицин, О. Петрицин // Молодь і ринок. – 2011. – №11(82). – С. 107-112.
Титаренко Л. І. Формування самоконтролю молодших школярів в умовах малокомплектної школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Л. І. Титаренко. – Х., 1993. – 23 с.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. / кол. авторів під кер. С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.
Hot Potatoes Home Page: [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://hotpot.uvic.ca/ index.php