Анотація
В статті наведено дані щодо вивчення показників особливостей розумової працездатності студентів вищих закладів медичного профілю в динаміці навчального процесу та підставі використання результатів теппінг-тесту. Встановлено, що серед досліджуваних дівчат і на початку і наприкінці навчального року реєструються майже однакові результати і в кількісному відношенні, і з точки зору особливостей їх динамічних змін. Крива працездатності організму студенток, за даними застосування теппінг-тесту, має бути віднесена до стабільного типу, що відзначається підтриманням максимального темпу виконання завдання приблизно на одному рівні протягом усього періоду спостережень та характеризує тип нервової системи у більшості досліджуваних осіб як нервову систему середньої сили. Серед досліджуваних студентів крива працездатності організму також має бути віднесена до стабільного типу, що відзначається підтриманням максимального темпу виконання завдання приблизно на одному рівні протягом усього періоду спостережень та характеризує тип нервової системи у більшості досліджуваних осіб як нервову систему середньої сили. Проте слід звернути увагу на явище, що полягає у значно більш вираженому зростанні швидкості виконання тестового завдання впродовж періоду дослідження, яке реєструвалось серед юнаків.
Посилання
Ильин Е. П. Дифференциальная психофизиология / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер, 2001. – 462 с.
Ильин Е. П. Психофизиология индивидуальных различий / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер, 2004. – 701 с.
Мороз В. М. Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Вiomedical and biosocial anthropology. – 2017. – № 29. – С. 182-189.
Сергета І. В. Шляхи оптимізації професійної адаптації студентів до умов навчання у медичному вищому навчальному закладі та їх прогностична значущість / І. В. Сергета, Л. І. Григорчук, О. П. Молчанова // Довкілля та здоров’я. – 2002. – № 4 (23). – С. 57-61.
Сергета І. В. Університетська гігієна у контексті імплементації “Закону про вищу освіту”: фізіолого-гігієнічні основи, реалії та шляхи розвитку. / І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, Н. В. Стоян [та ін.] // Довкілля та здоров’я. – 2016. – № 4 (80). – С. 46-52.
Руководство по установке и использованию “Еffеcton Studio” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://effecton.su/docs/manual.pdf.
Сидорова К. А. Анализ особенностей психофизиологических показателей организма студентов в процессе их обучения в вузе / К. А. Сидорова, Т. А. Сидорова, Т. А, Драгич // Фундаментальные исследования. – 2012. – № 2-5. – С. 426-430.
Яковлев Б. П. Психофизиологическая характеристика уровня работоспособности студентов / Б. П. Яковлев, О. Г. Литовченко // Гигиена и санитария, – 2008. – № 1. – С. 60-63.