Анотація
Дана стаття присвячена аналізу впровадження компетентного підходу до системи вищої освіти України. Розглянуті відповідні нормативні документи, які спрямовані на регулювання цього процесу. Також у статті доведено важливість формування загальної та професійної компетентності у навчально-наукових докторських програмах філософського факультету за спеціальністю "Релігієзнавство". Велика увага приділяється можливостям, які забезпечуються ключовими компетенціями PhD випускників. В підсумку було доведено, що докторські програми з релігієзнавства включають широкий спектр питань і навичок, необхідних для формування сучасної особистості.
Посилання
Educational and scientific program of preparation of doctors of philosophy in graduate school of National Taras Shevchenko University of Kyiv in specialty 031 – Religious Stadies. Access mode: http://philosophy.univ.kiev.ua/uploads/editor/ONP_26_06_2017/Освітньо-наукова%20програма%20релігієзнавство.pdf (last access: 08.02.2018).
Decree of the Cabinet of Ministers of Ukraine on the procedure for the preparation of applicants for higher education, Ph.D. and Doctor of Science degrees in higher education institutions from 23-rd of March 2016 N 261 [Electronic resource]. – Access mode: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/261-2016-%D0%BF – (last access: 08.02.2018).
The European Qualifications Framework for lifelong learning – “EQF for LLL: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eac-eqf/files/leaflet_en.pdf (last access: 08.02.18).
Tuning Educational Structures in Europe. – Access mode: http://tuningacademy.org/wp-content/uploads/2014/02/TuningEUII_Final-Report_EN.pdf (last access: 08.02.18).
Еuropean qualifications frameworks. National qualifications frameworks. Higher education – Access mode: http://www.eucen.eu/EQFpro/GeneralDocs/FilesFeb09/STATEofPLAY.pdf (last access: 08.02.18).