Анотація
У статті дається визначення таких понять як «суб’єкт» та «суб’єктність». Окреслюються основні етапи розвитку суб’єктності студентів у процесі фахової підготовки. Позначаються стадії розвитку суб’єктності студентів. А також, під час стислого аналізу кожного з етапів, вказуються труднощі, з якими зіштовхуються майбутні фахівці у процесі розвитку суб’єктності.
Посилання
Арістова Н. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної суб’єктності майбутніх філологів [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Наталія Олександрівна Арістова ; Національний авіаційний університет. – Київ, 2017. – 572 с.
Величко Е. В. Субъектность как системообразующий фактор и ресурс профессиональной компетентности студентов колледжа / Елена Владимировна Величко, Светлана Алигарьевна Минюрова // Педагогическое образование в России. – 2015. – № 2 – С. 17–21.
Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – Москва: МарТ; Ростов н/Д: МарТ, 2005. – 448 с.
Колодько Т. М. До питання формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів // Матеріали міжнародного наук.-практ. конференції НПУ імені М.П.Драгоманова «Підготовка вчителя початкових класів в умовах навої парадигми освіти». – Київ: НПУ, 2004. – С. 124-126.
Лернер И. Я. Процесc обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. – Москва, 1980. – 96 c. 6. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник / В. І. Лозова, Г. В. Троцко / Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди – 2-е вид., випр. і доп. – Харків: «ОВС», 2002. – 400 с.
Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студентов педагогических вузов: в 2 кн. / И. П. Подласый. – Москва: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.: ил. 7. Ягупов В. В. Теорія і методика військового навчання: Монографія / Василь Васильович Ягупов – Київ: Тандем, 2000. – 380 с.