Анотація
У статті розглянуто окремі аспекти методики підготовки майбутніх офіцерів до виховної роботи з особовим складом Збройних Сил України. Розкрито суть поняття «самовиховання». Доведено значимість діяльнісного напрямку навчання для формування компетентностей майбутнього офіцера структури виховної роботи. Акцентовано увагу на важливості формування у майбутніх офіцерів вміння проектувати виховний процес, комунікативної компетентності та мовної культури. Підтверджено, що готовність майбутніх офіцерів до виховної діяльності з особовим складом Збройних Сил України є інтегрованим системним утворенням.
Посилання
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К, Либідь, 1997. – 374 с.
Дзьобань О.І. Діяльність як фактор формування особистості у військовому колективі // Наукові записки Харківського військового університету. – 1999. – Вип. II. Соціальна філософія, педагогіка, психологія. – С. 47-49.
Кобернік О.М. Організація виховного процесу на засадах проективної педагогіки // Педагогіка і психологія. – 1998. – №4. – С. 74-81.
Литвиновський Є.Ю. Офіцер структури виховної роботи – менеджер виховного процесу у Збройних Силах України // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. / За заг. ред. Євтуха М.Б. – К.: КНЛУ. – 2002. – Вип. 22. – С. 167-171.
. Пелепейченко Л.М. Роль мовної комунікації у підготовці курсантів вищих військових навчальних закладів МВС до виховної роботи з особовим складом / Л.М. Пелепейченко, С.О. Іщенко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : зб. наук. пр. – 2012. – Вип. 21. – С. 110-119.
Почепцов Г.Г. Теория и практика коммуникации / Г.Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук. – Киев, 2001. – 656 с.
Равен, Дж. Педагогическое тестирование : проблемы, заблуждения, перспективы : пер. с англ. / Дж. Равен. – М. : Когито-Центр, 1999. – 144 с.
Утлик Э. П. Воинский коллектив // Основы военной психологи и педагогики. – М. : Воениздат, 1981. – 215 c.
Ягупов В.В. Педагогіка. – К., Либідь, 2002. – 559 с.