Анотація
В даній статті висвітлена сутність бенчмаркінгу як ефективної технології створення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуті напрямки застосування бенчмаркінгу. Визначений стандартний процес бенчмаркінгу для створення конкурентних переваг підприємств будь-якої галузі. Проаналізовано переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу для підприємств України.
Посилання
Виноградова А.И., Марусинина Е.Ю. Использование бенчмаркинга как эффективного инструмента повышения конкурентных преимуществ компании. Научный форум: Экономика и менеджмент. № 6 (8). М., Изд. «МЦНО». 2017. С. 38-44.
Воеводина Н.А. Бенчмаркинг – инструмент развития конкурентных преимуществ: практическое пособие. URL: http://fictionbook.ru/ author/a_v_kulagina/benchmarking_konkur/read_online
Герасимчук Л.М. Бенчмаркінг на підприємстві в умовах глобалізації. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 3. Т.3. С. 99-103.
Данилов И.П. Бенчмаркинг как основа создания конкурентоспособного предприятия. М.: РИА «Стандарты и качество». 2005. С. 69-76.
Иващенко Н. Введение в бенчмаркинг. Поволжский вестник качества. 2006. № 2. С. 1-10.
Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник. К. : КНЕУ. 2006. 527 с.
Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок. М. : «АСТ». 2001. 272 с.
Лютікова М.В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. URL: http://www.rusnauka.com/ 33_NIEK_2008/Economics/37138.doc.
Маслов Д. Бенчмаркинг – новое слагаемое успешной стратегии бизнеса в России. Деловое совершенство. 2006. № 3. С. 14-20.
Панчук А. С. Особенности использования бенчмаркинга в Украине. URL: http://www.rus.com/Economics.doc.htm
Пономарева Н.И. Бенчмаркинг как метод сравнения и оценки деятельности предприятий, позволяющий планировать конкурентные новации. URL: http://www.lerc.ru/?part=bulletin&art=50&page=5