Анотація
На підставі теоретичного дослідження визначено компоненти оцінки фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі вищої освіти. Дані наукових досліджень стану здоров’я молоді віком 14-35 років є не вичерпаними, оскільки охоплюють віковий проміжок від 14 до 21-22 років і залишають без уваги вікову групу в межах 22-35 років. Під час вибору критеріїв оцінки здоров’я молоді слід орієнтуватись на критерії окремо розроблені для двох вікових підгруп: дітей та дорослого населення. Подальші наукові дослідження повинні бути спрямовані на розробку математичної моделі оцінки ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах закладу вищої освіти, що може бути підґрунтям формування професійної компетентності майбутнього фахівця.
Посилання
Грибан Г.П. Аналіз рухової активності студентів спеціального навчального відділення / Г.П. Грибан // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2012. – № 2. – С. 25-28.
Заява ЮНІСЕФ щодо офіційного визначення ООН поняття "молодь" // Режим доступу: http://dsmsu.gov.ua/index/ua/material/11998
Рибалко П. Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах освіти / П. Рибалко, С. Гвоздецька, Л. Прокопова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2016. – No 3(57). – С. 340-347.
Турчина Н.І. Дослідження здоров’я та рівня фізичного розвитку у студентів / Н.І. Турчина, Г.В. Коробейніков, Ю.А. Попадюха // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. –2010. – № 12. С. 150-152.
Щорічна доповідь про стан здоров’я населення, санітарно-епідемічну ситуацію та результати діяльності системи охорони здоров’я України. 2016 рік / МОЗ України, ДУ «УІСД МОЗ України». – Київ, 2017. – 516 с.