Анотація
Концепція згідно якої ВУЗ надає у вигляді набору бізнес-процесів, а управління його діяльністю, як управління бізнес-процесами, було розроблено в кінці 1980-х років. З кінця 1990-х років почали проводитися теоретичні дослідження проблем використання принципів процесно орієнтувального управління стосовно Вузів. Під бізнес-процесом розуміється специфічна впорядкована сукупність робіт, дій в часі і просторі з зазначенням початком і кінця і точним визначення входів і виходів. Прикладом освітнього бізнес процесу є випуск спеціалістів по певній спеціальності і формі освіти, а екземпляра процесу – випуск по певній спеціалізації. До бізнес-процесів в освітній сфері відносяться не тільки освітні бізнес-процеси, але і консалтингові послуги та інше.
Посилання
Баранчеев В. Стратегический анализ: технология, инструменты, организация [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.management.com.ua/strategy/str037.html
Гудзинський О.Д. Управління формуванням конкурентного потенціалу підприємств (теоретико-методологічний аспект) : [Монографія] / О.Д. Гудзинський. С.М. Судомир, Т.О. Гуренко. – К. : ІПК ДСЗУ, 2010. – 212 с.
Каленюк І.С. Сучасні тенденції розвитку освіти у глобальному середовищі / І.С. Каленюк // Науковий вісник ЧДІЕУ. – 2015. – № 1 (5). – С. 4.