Анотація
У статті представлено результати дослідження рівнів сформованості світоглядних уявлень дітей старшого дошкільного віку. Подано кількісну та якісну характеристику динаміки формування їх компонентів. Проаналізовано асортимент сучасних іграшок старших дошкільників. Визначено критерії їх вибору дітьми, батьками та вихователями. Окреслено основні тенденції впливу сучасної іграшки на формування світоглядних уявлень дітей старшого дошкільного віку.
Посилання
Абраменкова В.В. Во что играют наши дети [Текст]: игрушка и антиигрушка: науч.-попул. исслед. / В.В. Абраменкова. – 2-е изд., доп. и испр. – М. : Лепта, 2008. – 542, [1] с. : ил. – (В помощь родителям).
Во что играют наши дети? Игры и грушки в зеркале психологии / Е. Смирнова и другие. – М. Ломоносовъ, 2009. – 224 с.
Вовчик-Блакитна О. Гра та іграшка справа серйозна / О. Вовчик-Блакитна // Обдарована дитина. – 2009. – №1. – С. 54-59.
Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: Монографія / А.М. Богуш, Л.О. Варяниця, Н.В. Гавриш, та ін.; Наук. ред. А.М. Богуш; За заг. ред. Н.В. Гавриш. – Луганськ: Альма-матер, 2006. – 368 с.
Її величність гра: теорія і методика організації дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник статей / ред. Г.С. Тарасенко. – Вінниця: ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2009. – 332 с.
Карасьова К.В., Піроженко Т.О. Світ дитячої гри: навчально-методич¬ний посібник [Текст] / К.В. Карасьова, Т.О. Піроженко. – К.: Шкільний світ, 2010. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві): Навч. посіб. для вищ. навч. закладів. – К.: Освіта, 1998. – 255 с.
Поліщук К.М. Діагностика сформованості світоглядних уявлень у дітей старшого дошкільного віку / К.М. Поліщук // Молодий вчений. – №1(28). Ч.2 – Херсон, 2016. – С. 153.