Анотація
В статті описано практичне застосування методу проектів для формування професійних компетентностей майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Метою впровадження методу проектів у викладання таких дисциплін, як «Громадське будівництво» та «Дизайн», було формування таких компетентностей, як рефлексивні тадослідницькі уміння, робота у команді, управлінські уміння і навички, комунікативні та презентаційні вміння. Впровадження методу було реалізовано у вигляді комплексного завдання. Робота над проектами була поділена на 7 етапів. Результати впровадження проектного методу було представлено та захищено у вигляді конкурсу.
Посилання
Жиляєва Ю.М. Метод проектів та проектна технологія в контексті загальнопедагогічної підготовки вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2008. – Вип. 44. – С. 110-115.
Джонс Дж. К. Методы проектирования. Видання друге, доповнене. Мир. – 1986. – С. 23-326.
Любчак Н.М. Проектні технології: сутність та особливості використання у навчальному процесі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Педагогічні науки. – 2014. – № 122. – С. 144-150.
Покора Н. Метод проектів: витоки, сьогодення, перспективи. Лінгвістичні студії. – 2008. – Вип. 16. – С. 413-421.
Байнякшина О.Є. Метод проектів як засіб ефективного та якісного навчання молодших школярів. Початкове навчання та виховання. – 2013.м№ 30 (358). – С. 23-30.
Процик В.О., Г.В. Запаренко Перспективи застосування методу проектів у пошуково-дослідній роботі студентів. Сучасні методи та навчальні технології фундаментальної підготовки молодших спеціалістів : збірник матеріалів XIV науково-методичної конференції науково-педагогічних працівників ВНЗ І-ІІ р. а. Харківської області. Харків. Коледж НФаУ. – 2015. – С. 450-451.
Москаленко В.В., Запаренко Г.В., Процик В.О., Аштаєва Н.Л. Перспективи впровадження дистанційного навчання в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя. КПУ. – 2015. – Вип. 43 (96). – С. 252-259.