Анотація
У статті проаналізовано та розкрито сутність поняття «педагогічні умови». Розглянуто наукові погляди щодо педагогічних умов формування професійної відповідальності, які належать до найважливіших напрямів розвитку освіти в Україні та підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. Професійна відповідальність особистості, відповідає за результати успіху та перспективи професійного зростання. Педагогічні умови важливі, розкривають можливості особистостей, спрямовують на самодостатність, самокритичність, самовдосконаленість у професії та акумулюють на подальший розвиток, трансформацію та інтеграцію в європейське і світове співтовариство.
Посилання
Антипова В. М. Компетентностный подход к организации дополнительного педагогического образования в университете / Антипова В. М., Колесина К. Ю., Пахомова Г. А. // Педагогика. – 2006. – № 8.
Безрукова О. А. Соціальна відповідальність в сучасному українському суспільстві: соціологічна концептуалізація та досвід емпіричного дослідження : дис. … докт. соц. наук : 22.00.04 «Спеціальні та галузеві психології» / Безрукова Ольга Анатоліївна К., 2015. 427 с.
Блажук О. А. Педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування інформаційних технологій / О. Блажук // Вісник НАДПСУ. – №4. – 2011. – С. 5–8.
Болюбаш Н. М. Фактори та умови формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами інформаційного середовища Moodle [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 3 (17). – Режим доступу до журн. : http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
Букша С. Б. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх учителів основ здоров’я / С. Б. Букша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2014. – №5(2). – С. 139-146.
Букша С. Б. Формирование профессиональной ответственности будущих специалистов [Электронный ресурс] / С. Б. Букша // Педагогика. – 2015. – Режим доступа: http://www.rusnauka.com/9_SNP_2015/ Pedagogica/2_189401.doc.htm.
Васянович В. П. Морально-правова відповідальність (теоретико-методологічний аспект) : монографія / В. П. Васянович – [Вид. 2.]. – Львів : Львів. держ. фінансово-економіч. ін.-т, 2002. – 232 с.
Вульфсон Б. Л. Управление образованием на Западе: тенденции централизации и децентрализации / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – 1997. – № 2. – С. 110-117.
Дурманенко О. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Дурманенко // Молодь і ринок. –2012. –№7 (90). – С. 135–138.
Зимняя И. Учебная мотивация / И. Зимняя // Педагогическая психология: учебн. Пособие для вузов. – М. : ЛОГОС 1999. – С. 217-232.
Зязюн І. А. Філософсько-гуманістичні та психолого-педагогічні аспекти сучасної освіти / І. А. Зязюн // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти : зб. наук. пр. / ред. кол. І. А. Зязюн (гол. ред.), С.О. Черепанова (упоряд. і від. ред.), Н. Г. Ничкало, С.О. Сисоєва та ін. – Львів, 2002. – Вип. 8. – С. 11-14.
Кіщук М. В. Формування творчої особистості вчителя в процесі вузівської професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія та методика проф. осв. / М. В. Кічук. – К., 1993. – 30 с.
Коновальчук С. А. Педагогічні умови формування професійної іншомовної компетентності майбутніх студентів журналістів // ХІV Міжнародна наукова інтернет-конференція Advanced Technologies Of Science And Education (19-21 квітня 2018 року).
Кочерга О. М. Формування соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу : дис. … канд. педагог. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / О. М. Кочерга. – Ніжин, 2012. – 285 с.
Лантух Н. И. Педагогические условия формирования информационной культуры у старшеклассников в системе «лицей-вуз»: автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / Н. И. Лантух; Северо-Кавказский гос. тенх. ун-т. – Ставрополь, 2006. – 23 с. С. 9.
Литвин А. Педагогічні умови інформатизації навчально-виховного процесу в ПТНЗ будівельного профілю / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2010. – № 5. – С. 65-78.
Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійнопізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості : зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153-161.
Назарова О. Л. Новые информационные технологии в управлении качеством образовательного процесса в колледже / О. Л. Назарова // Информатика и образование. – 2003. – № 11. – С. 79-84.
Торшевська О. В. Проблема формування відповідальності як професійно-особистісної якості майбутніх вчителів початкових класів / О. В. Торшевська // Матеріали наукової конференції «Соціум. Наука. Культура». Режим доступу: http://intkonf.org/torshevska-ov-problema-formuvannya-vidpovidalnosti-yak-profesiyno-osobistisnoyi-yakosti-maybutnogo-vchitelya-pochatkovih-klasiv/
Хромченкова Н. М. Формування професійної відповідальності у майбутніх журналістів як науково-педагогічна проблема в сучасному освітньому просторі. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IV(45), Issue: 93, 2016. 77 с. Editorial boardEditor-in-chief: Dr. XéniaVámos – Hungary.
Царенко А. (2017). Умови формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів. Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 92-99. URL: https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290.