Анотація
З метою виявлення найбільш ефективних шляхів вивчення іноземної мови в статті розглядаються проблеми методології при викладанні іноземних мов в Україні та метод так званого «активного структурування». До розгляду пропонуються певні прийоми роботи та умови застосування вищезазначеного методу, що дозволяють вирішувати такі задачі, як активізація уваги слухача, організація аудиторної роботи, психологічне розвантаження тощо та дають змогу слухачеві самостійно сприймати, активно опрацьовувати та структурувати будь-яку отриману інформацію. Слухач навчається розуміти та розпізнавати логічні / абстрактні структури, отримує навички бачення причинно-наслідкових зв’язків, ознайомлюється з теоретичними та практичними принципами структурування будь-якої інформації.
Посилання
Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. Москва, 1995. 336 с.
Бех П.О. Биркун Л.В. Концепція викладання іноземних мов в Україні. Іноземні мови. 1996. №. 2. С. 3–8.
Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Лингвострановедческая теория слова. Москва, 1980. 320 с.
Выготский Л.С. Проблемы развития психики. Собрание сочинений: В 6-ти томах. Т. 3. Москва , 1983. 368 с.
Гальперин П.Я. Методы обучения и умственное развитие ребенка. Москва, 1985. 45 с.
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. Москва, 1996. 544 с.
Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. Москва, 1969. 214 с.
Митрофанова О.Д., Костомаров В.Г. и др. Методика преподавания русского языка как иностранного. Москва, 1990. 270 с.
Мотина Е.И. Язык и специальность: Лингвометодические основы обучения русскому языку нефилологов. Москва 1988. 170 с.
Хайнлайн Р. Двойная звезда. Москва, 2008. 123 с.
Chomsky N., Halle M. The sound pattern of English. New York, 1968. 178 р.
Holtstiege, Hildegard: Studien zur Montessori-Pedagogik I: Maria Montessori ... Aufl., Freiburg 2008 Holtstiege, Hildegard: Zur Forschungs- und Diskussionslage. URL: https://books.google.ru/books?id=li7mEBSbhzQC&pg=PA286&lpg=PA286&dq=Holtstiege,+Hildegard:+Studien+zur+Montessori
Bespal’ko V.P. (1995). Pedagogika i progressivnyye tekhnologii obucheniya [Pedagogy and progressive learning technologies]. Moscow : Eskmo.
Bekh P.O., Byrkun L.V. (1996). Kontseptsiia vykladannia inozemnykh mov v Ukraini [The concept of teaching foreign languages in Ukraine]. Inozemni movy, no. 2, pp. 3–8.
Vereshchagin E.M., Kostomarov V.G. (1980). Lingvostranovedcheskaya teoriya slova [Linguistic theory of words]. Moscow : Russkiy yazyk.
Vygotskiy L.S. (1983). Problemy razvitiya psikhiki [Problems of psyche development]. Sobraniye sochineniy: V 6-ti t. T. 3. Moscow, Pedagogika.
Gal’perin P.YA. (1985). Metody obucheniya i umstvennoye razvitiye rebenka [Learning methods and mental development of a child]. Moscow.
Davydov V.V. (1996). Teoriya razvivayushchego obucheniya [Theory of developmental education]. Moscow : INTOR.
Leont’yev A.A. (1969). Yazyk, rech’, rechevaya deyatel’nost’ [Language, speech, speech activity]. Moscow : Prosveshcheniye.
Mitrofanova O.D., Kostomarov V.G. i dr. (1990). Metodika prepodavaniya russkogo yazyka kak inostrannogo [Methods of teaching Russian as a foreign language]. Moscow : Russkiy yazyk.
Motina E.I. (1988). Yazyk i spetsial’nost’: Lingvometodicheskiye osnovy obucheniya russkomu yazyku nefilologov [Language and specialty: Linguistic and methodological foundations of teaching Russian to non-linguists]. Moscow.
Khaynlayn R. (2008). Dvoynaya zvezda [Double star]. Moscow : Eksmo.
Chomsky N., Halle M. (1968). The sound pattern of English. New York, Evanston.
Holtstiege, Hildegard: Studien zur Montessori-Pedagogik I: Maria Montessori ... Aufl., Freiburg 2008 Holtstiege, Hildegard: Zur Forschungs- und Diskussionslage. URL: https://books.google.ru/books?id=li7mEBSbhzQC