Анотація
У цій статті увага зосереджується на майстерності використання лексики, що сприяє просуванню туристичної діяльності на просторах інтернету. Також на розкритті семантичних значень лексичних одиниць, що застосовуються для опису реалій і на виділенні окремих лексико-семантичних груп. Показати, що невід’ємною складовою будь-якої онлайн платформи, вебсайту – є приваб-ливі зображення, знімки самої місцевості, описи поїздок та її маршрутів, що виконанні майстрами своєї справи, адже візуальний ефект відіграє важливу роль у сприйнятті і подальшому виборі. Нас цікавили англомовні сайти і для того щоб чіткіше окреслити тип матеріалу, відбиралися веб-аплікації відомих і загальнонаціональних компаній. Ми провели лінгвістичний аналіз матеріа-лу в ручну. Для цього важливим аспектом, насамперед було наявність сайту і подача інформації загалом разом із зображенням, так як туристичний дис-курс можна розглядати як мультимодальний тип дискурсу. Ілюстрації в на-шій роботі помагали краще розкрити всі аспекти теми, визначення поняття модус та його ролі для досягнення поставленої мети. Аналізувати текст, при цьому не досліджувати вплив використаного фото, фону, кольорів, чи шриф-тів – це те саме як слухати розмову з середини, або чути лише початок, але ніколи її кінцівки. Саме зображення і виступає тим втраченим пазлом, без якого ви попросту не зможете повноцінно усвідомити інформацію. Туризм і надалі лишається невивченою областю в сфері лінгвістики, так як щораз з’являються нові ідеї щодо можливостей привернути увагу потенційних від-відувачів. Ми ще дуже багато чого не знаємо про манеру спілкування в ту-ристичному бізнесі, тому напрямки для розвитку і детального вивчення за-лишаються все ще відкритими. За останні десятиліття туристична галузь роз-глядалася як велике джерело фінансової вигоди для багатьох країн світу. Це робить туристичний дискурс надзвичайно важливим і потрібним, оскільки краще розуміння основних систем формування смислу і значення в ньому сприятиме розробці туристичних текстів, які можуть залучити більшу кіль-кість охочих.
Посилання
Аликина Е.Ю. Особенности функционирования метафоры в тури-стическом дискурсе. Вестник Пермского университета. 2010. Вып. 4. С. 80–86.
Сорокина Ю.В. Понятие мультимодальности и вопросы анализа мультимодального лекционного дискурса. Филологические науки. Вопросы теории и практики. Тамбов : Грамота, 2017. № 10. Ч. 1. С. 168–170.
Тарнаева Л.П., Дацюк В.В. Туристический дискурс: лингвопраг-матические характеристики. Вестник Санкт-Петербургского уни-верситета. Серия 9. 2013. № 3. С. 229–235.
Тюленева Н.А. Лингвокогнитивные стратегии позиционирования и продвижения туристических услуг в российской и англо-американской рекламе: дисс. … к. филол. н. Омск, 2008. 286 с.
Филатова Н.В. Дискурс сферы туризма в прагматическом и линг-вистическом аспектах : дисс. … к. филол. н. Москва, 2014. 179 с.
Филатова Н.В. Туристический дискурс в ряду смежных дискур-сов: гибридизация или полифония. Вестник МГОУ Серия «Линг-вистика». 2012. Вып. 3. С. 41–46.
Чернявская В.Е. Лингвистика текста. Поликодовость. Интертекс-туальность. Интердискурсивность. Москва : URSS, 2009. 245 с.
Шейгал Е.И. Семиотика политического дискурса. Москва : Гно-зис, 2004. 326 с.
Adventuresmith Explorations. URL: https://www.adventuresmithexplorations.com
Boundless Journeys. URL: https://www.boundlessjourneys.com
G Adventures. URL: https://www.gadventures.com
Luxtripper. URL: https://www.luxtripper.co.uk
VBT Bicycling Vacations. URL: https://www.vbt.com/destinations/north-america/united-states
Alikina Ye.Yu. (2010) Osoblyvosti funkcionuvannya metafory u turystychnomu dyskursi [Features of metaphor functioning in tourist discourse]. Visnyk Permskogo universytetu, vol. 4, pp. 80–86.
Sorokina YU.V. (2017) Ponyatie multimodalnosti i voprosy analiza multimodalnogo lekcionnogo diskursa [The concept of multimodality and the analysis of multimodal lecture discourse]. Tambov: Gramota. Filologicheskie nauki. Voprosy teorii i praktiki, № 10. Ch. 1. S. 168–170.
Tarnayeva L.P., Dacyuk V.V. (2013) Turystychnyj dyskurs: lingvoprag-matychni xarakterystyky [Tourism discourse: linguo-pragmatic characteristics]. Visnyk Sankt-Peterburzkogo universytetu. Seriya 9, vol. 3, pp. 229–235.
Tyulenyeva N.A. (2008) Lingvokognityvni strategiyi pozycionuvannya ta prosuvannya turystychnyx poslug u rosijskij ta anglo-amerykanskij reklami [Linguistic Cognitive Strategies for Positioning and Promotion of Travel Services in Russian and American Advertising]: dys. … k. filol. n. Omsk, 286 s.
Filatova N.V. (2014) Dyskurs sfery turyzmu u pragmatychnomu ta lingvistychnomu aspektax [Discourse in the field of tourism in pragmatic and linguistic aspects]: dys. … k. filol. n. Moskva, 179 s.
Filatova N.V. (2012) Turystychnyj dyskurs u ryadi sumizhnyx dyskursiv: gibrydyzaciya abo polifoniya [Tourism discourse in adjoining discourses: hybridization or polyphony]. Visnyk MGOU Seriya "Lingvistyka", vol. 3, pp. 41–46.
Chernyavska V.Ye. (2009) Lingvistyka tekstu. Polikodovist. Intertekstualnist. Interdykursyvnist [Text linguistics. Polycode. Intertextuality. Interdiscursivity]. Moskva: URSS, 245 s.
Shejgal YeI. (2004) Semiotyka politychnogo dyskursu [Semiotics of political discourse]. Moskva: Gnozis, 326 s.
Adventuresmith Explorations. Available at: https://www.adventuresmithexplorations.com
Boundless Journeys. Available at: https://www.boundlessjourneys.com
G Adventures. Available at: https://www.gadventures.com
Luxtripper. Available at:https://www.luxtripper.co.uk
VBT Bicycling Vacations. Available at: https://www.vbt.com/destinations/north-america/united-states