Анотація
Стаття присвячена аналізу лексичних та стилістичних особливостей туристичного дискурсу на американських сайтах туристичних агенцій. У статті наведені докази того, що туристичний дискурс активно розвивається у глобальній соціокультурній мережі. Для залучення більшої кількості клієнтів, тексти, розміщені на сайтах, адаптуються відповідно до соціально-культурних особливостей потенційного клієнта, його національної специфіки. Таким чином, у статті проаналізовано яким саме має бути інформаційний текст, що розміщується на сайтах. Основну увагу приділено аналізу лексики та її класифікації на групи відповідно до сфер вживання. Крім того, розглянуто експресивні стилістичні засоби, такі як анафора, порівняння, окличні та запитальні речення, їхні особливості. Було виявлено основні лінгвопрагматичні та соціокультурні характеристики туристичного дискурсу.
Посилання
Баранова Я.С. Многоязычные интернет-сайты германських компаний: проблемы перевода и локализации. Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 9, Исследования молодых ученых. 2015. Вып. 13. С. 175–177.
Биржаков М.Б. Большой Глоссарий терминов международного туризма. 2002. С. 704.
Бутакова К.С. Лингвистический аспект интернет-комментария в туристическом дискурсе. Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 9, Исследования молодых ученых. 2015. Вып. 13. С. 190–192.
Загнітко А.П. Основи дискурсології: науково-навчальне видання. 2008. С. 194.
Иванова Е.В. Лингвистические особенности электронного текста. URL: http://www.conference.kemsu.ru/conf/aprel2007/.
Карасик В.И. Язык социального статуса. 2002. С. 333.
Караулов Ю.Н. Структура лексико-семантического поля Филологические науки. 1972. №1. С. 267.
Косицкая Ф.Л. Жанровая палитра французского туристического дискурса. Вестник Томского педагогического университета. 2013. Вып. 3 (131). С. 192–195.
Масленникова О.Н. Туризм и культура: фигуры тождества. Известия высших учебных заведений. Серия «Гуманитарные науки». 2010. Том 1. Вып. 1. С. 38–43.
Мошняга Е.В. Концептуальное пространство межкультурной коммуникации в системе международного туризма: дис. … док. философ. наук. 2011. С. 35.
Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва. 2007. С. 344.
Сакаева Л.Р. Филологические науки. Вопросы теории и практики. 2014. № 6. С. 159–161.
Baranova Ya.S. (2015). Mnogoyazyichnyie internet-saytyi germanskih kompaniy: problemyi perevoda i lokalizatsii. [Multilingual internet sites of German companies: translation and localization problems]. Vestnik Volgogradskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya 9, Issledovaniya molodyih uchenyih, vol. 13, pp. 175–177.
Birzhakov M.B. (2002). Bolshoy Glossariy terminov mezhdunarodnogo turizma. [Great Glossary of International Tourism Terms], p. 704.
Butakova K.S. (2015). Lingvisticheskiy aspekt internet-kommentariya v turisticheskom diskurse.[ Linguistic aspect of Internet commentary in tourist discourse]. Vestnik Volgogradskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya 9, Issledovaniya molodyih uchenyih, vol. 13, pp. 190–192.
Zagnitko A.P. (2008). Osnovi diskursologiyi: naukovo-navchalne vidannya.[ Fundamentals of discourse: scientific and educational edition], p. 194.
Ivanova E.V. Lingvisticheskie osobennosti elektronnogo teksta. [Linguistic features of electronic text]. (Electronic resource). Available at: http://www.conference.kemsu.ru/conf/aprel2007/. (accessed 1 September 2018)
Karasik V.I. (2002). Yazyik sotsialnogo statusa. [The language of social status], p. 333.
Karaulov Yu.N. (1972). Struktura leksiko-semanticheskogo polya. Filologicheskie nauki. [The structure of the lexical-semantic field Philological sciences], vol. 1, p. 267.
Kositskaya F.L. (2013). Zhanrovaya palitra frantsuzskogo turisticheskogo diskursa. [The genre palette of French tourist discourse]. Vestnik Tomskogo pedagogicheskogo universiteta, vol. 3, pp. 192-195.
Maslennikova O.N. (2010). Turizm i kultura: figuryi tozhdestva.[ Tourism and culture: figures of identity]. Izvestiya vyisshih uchebnyih zavedeniy. Seriya «Gumanitarnyie nauki», vol. 1, no. 1, pp. 38-43.
Moshnyaga E.V. (2011). Kontseptualnoe prostranstvo mezhkulturnoy kommunikatsii v sisteme mezhdunarodnogo turizma. [Conceptual space of intercultural communication in the system of international tourism]. p. 35.
Putcenteylo P.R. (2007). Ekonomika i organizatsiya turystychno-gotelnogo pidpryemnytstva. [Economy and organization of tourism and hotel business], p. 344.
Sakayeva L.R. (2014). Filologicheskie nauki. Voprosyi teorii i praktiki. [Philological sciences. Questions of theory and practice], no. 6, pp. 159-161.