Анотація
У статті досліджено використання LEGO-технології в освітньому просторі нової Української школи. Проаналізовано позитивні аспекти застосування інноваційних технологій у навчальному процесі учнів початкової школи. У процесі дослідження було виявлено, що застосування LEGO-цеглинок дає позитивні результати при засвоєнні навчального матеріалу, допомагає оволодінню здатності приймати і зберігати цілі і завдання навчальної діяльності, пошуку засобів їх здійснення, сприяє засвоєнню способів вирішення проблем творчого та пошукового характеру. Визначено, що використання LEGO на уроках у початкових класів є важливим елементом навчального процесу, за допомогою якого можна допомогти розвивати учням розумові та фізичні здібності: увагу, моторику, пам'ять, мовлення.
Посилання
Бережко Ю. 5 речей, яким діти навчаться граючи LEGO. URL: http://abetkaland.in.ua/5-rechej-yakym-dity-navchatsyagrayuchy-lego/ (дата звернення: 25.10.2020).
Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку: методичний посібник для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» та вихователів ЗДО / упорядники Т.М. Богдан, Д.О. Галаган, Д.М. Ярошенко. Чернігів : Баликіна О.В., 2018. 60 с.
Гра по-новому, навчання по-іншому. Методичний посібник / Упорядник О. Рома – The LEGO Foundation, 2018. 44 с.
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. Київ : Міністерство освіти і науки України, 2016. 40 с.
Основні напрями та механізми становлення публічного управління в освіті як аспект реалізації концепції Нової української школи: збірник тез доповідей науково-практичної конференції (27 червня-15 серпня 2018 року). Дніпро, 2018. 93 с.
Офіційний сайт Нової Української школи. URL: https://nus.org.ua/ (дата звернення: 25.10.2020).
Програма розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO» / О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук. – the LEGO® Foundation, 2016. 140 c.
Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О. Рома – The LEGO Foundation, 2018. 32 с.
Bronfenbrenner Urie The Ecology of Human Development: Experiments by Nature and Design. – Cambridge, MA: Harvard University Press, 1979. 208 р.
Berezhko Yu. 5 rechej, yakym dity navchatsya grayuchy LEGO URL: http://abetkaland.in.ua/5-rechej-yakym-dity-navchatsyagrayuchy-lego/ (accessed: 25 October 2020).
Bogdan, T.M., Galagan, D.O., Yaroshenko, D.M. (2018). Vykorystannya konstruktora LEGO u roboti z ditmy doshkilnogo viku: metodychnyj posibnyk dlya studentiv specialnosti «Doshkilna osvita» ta vyxovateliv ZDO / Chernigiv: Balykina O.V. 60 p.
Roma, O. Gra po-novomu, navchannya po-inshomu. Metodychnyj posibnyk. The LEGO Foundation. 44 p.
Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy, 2016. 40 р.
Osnovni napryamy ta mexanizmy stanovlennya publichnogo upravlinnya v osviti yak aspekt realizaciyi koncepciyi Novoyi ukrayinskoyi shkoly: zbirnyk tez dopovidej naukovo-praktychnoyi konferenciyi (27 chervnya-15 serpnya 2018 roku). Dnipro, 2018. 93 p.
Oficijnyj sajt Novoyi Ukrayinskoyi shkoly. URL: https://nus.org.ua/ (accessed: 25 October 2020).
Roma, O.Yu., Blyznyuk, V.Yu., Boruk, O.P. (2016). Programa rozvytku dytyny vid 2 do 6 rokiv ta metodychni rekomendaciyi «Bezmezhnyj svit gry z LEGO». The LEGO Foundation. 140 p.
Roma, O. (2018). Shist ceglynok v osvitnomu prostori shkoly. Metodychnyj posibnyk. The LEGO Foundation. 32 p.
Bronfenbrenner Urie The Ecology of Human Development: Experiments by Nature and Design. – Cambridge, MA: Harvard University Press, 1979. 208 р.