Анотація
У статті відзеркалено результати дослідження, спрямованого на вияв чинників, які суттєво впливають на якість іншомовної освіти студентів політехнічного університету. Особлива увага приділена аналізу суб’єктивних чинників іншомовного комунікативного середоваища політехнічного університету, які сприяють успішному формуванню й розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів як майбутніх фахівців. Вивлено залежність рівнів оволодіння студентами іноземною мовою від інтенсивності прояву їхньої внутрішньої та зовнішньої мотивації до навчання. Обгрунтовано визначальну роль і місце викладача іноземної мови у процесі організації іншомовної освіти студентів політехнічного університету, інноватизації її змісту та технологій.
Посилання
Crookes, G.W. (1991). Motivation: Reopening the research agenda [Language Learning]. London, pp. 469–512.
Spolsky, B. (1989). Conditionsfor second language learning [Introduction to a general theory]. Oxford: Oxford University Press, pp. 136–145.
Baker, C. (2011). Foundations of Bilingual Education and Bilingualism [Multilingual Matters]. NY, pp. 129–138.
Norton Peirce B. (1995). Social Identity, Investment and Language Learning [TESOL Quarterly]. Vol. 29, N 1, pp. 16–17.
Gardner R. Integrative Motivation: Past, Present and Future. URL: http://publish.uwo.ca/ardner/docs/GardnerPublicLecture1.pdf
Gardner R., Lambert W. (1959). Motivational variables in second language acquisition [Canadian Journal of Psychology]. N 13, pp. 191–197.
Рідель Т.М. Модель формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземних мов. Педагогіка середньої та вищої школи. Кривий Ріг, 2010. Вип. 31. С. 348–355.
Рідель Т.М. Міжпредметні зв’язки та їх значення у навчанні іноземної мови у вищих навчальних закладах. Pedagogiczne nauki. Przemyśl: Nauka i studia, 2010. Volume 21, pp. 62–65.
Crookes, G.W. (1991). Motivation: Reopening the research agenda [Language Learning]. London, pp. 469–512.
Spolsky, B. (1989). Conditionsfor second language learning [Introduction to a general theory]. Oxford: Oxford University Press, pp. 136–145.
Baker, C. (2011). Foundations of Bilingual Education and Bilingualism [Multilingual Matters]. NY, pp. 129–138.
Norton Peirce B. (1995). Social Identity, Investment and Language Learning [TESOL Quarterly]. Vol. 29, N 1, pp. 16–17.
Gardner R. Integrative Motivation: Past, Present and Future. URL: http://publish.uwo.ca/ardner/docs/GardnerPublicLecture1.pdf
Gardner R. & Lambert W. (1959). Motivational variables in second language acquisition [Canadian Journal of Psychology]. N 13, pp. 191–197.
Riedel T.M. (2010). Model’ formuvannya optymal’noyi motyvatsiyi uchinnya studentiv nemovnogo VNZ u protsesi vyvchennya inozemnykh mov. Pedagogika serednyoyi ta vyshchoyi schkoly. Kryvyy Rih, vyp. 31, рр. 348–355.
Riedel Т.М. (2010). Mizhpredmetni zv’yazky ta ikh znachennya u navchanni inozemnoyi movy u vyshchykh navchal’nikh zakladakh. Pedagogiczne nauki. Przemyśl: Nauka i studia. Volume 21, pp. 62–65.