Анотація
У статті висвітлено доцільність використання педагогами-словесниками інноваційних технологій під час викладання курсу української літератури у закладах середньої освіти. Основна увага зосереджена на важливості активного пізнання учнів під час оволодіння новим матеріалом. Доведено, що сучасні освітні концепції здатні зробити процес вивчення української малої прози більш цікавим та ефективним. Акцентовано на тому, що інновації допомагають досягти поставленої мети та сприяють кращому засвоєнню знань аудиторією. Наголошується на необхідності ретельного та обґрунтованого відбору новітніх методичних прийомів, що базувався б на врахуванні вікових інтересів, індивідуальних потреб та психологічних особливостей учнів.
Посилання
Грачова Т.М., Жукова М.Л. Інтеракція на уроках української літератури у сучасній школі. Молодий вчений. № 9. 2018. С. 24–27.
Мариновська О. Науково-методичний супровід освітніх інновацій. Освітні інновації та передовий педагогічний досвід в закладах освіти Івано-Франківської області : наук.-метод. зб. / упоряд. : З. Болюк, Р. Зуб’як, О. Мариновська та ін.; за заг. ред. Болюк З., Мариновської О., Зуб’яка Р. Івано-Франківськ : ОІППО, 2007. С. 84−125.
Пироженко Л.В., Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник. Київ, 2004. 192 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література 10-11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень. Київ, 2016. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/na-sajt-ukrayinska-literatura-5-9-z-chervonimdoc-2.pdf
Тютюнник Г.М. Вибрані твори / Упорядкув., передм., прим. П.П. Засенка. Київ : Грамота, 2008. 400 с.
Хвильовий М. Новели, оповідання «Повість про санаторійну зону», «Вальдшнепи». Роман. Поетичні твори. Памфлети / за ред. І.О. Дзеверін (голова) [та ін.]. Київ : Наукова думка, 1995. 816 с.
Hrachova T.M., Zhukova M.L. (2018). Interakcija na urokakh ukrajinsjkoji literatury u suchasnij shkoli [Interaction in the lessons of ukrainian literature in modern school]. Molodyj vchenyj, no. 9, pp. 24–27.
Marynovska O. (2007). Naukovo-metodychnyi suprovid osvitnikh innovatsii. Osvitni innovatsii ta peredovyi pedahohichnyi dosvid v zakladakh osvity Ivano-Frankivskoi oblasti [Scientific and methodological support of educational innovations. Educational innovations and advanced pedagogical experience in educational institutions of Ivano-Frankivsk oblast]. Ivano-Frankivsk : OIPPO.
Pyrozhenko L.V., Pometun O.I. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia : naukovo-metodychnyi posibnyk [A modern lesson. Innovative technologies of teaching]. Kyiv.
Prohrama dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv (2017). Ukrainska literatura 10-11 klasy. Riven standartu, akademichnyi riven. [The program for secondary schools. Ukrainian literature 10-11 grades. Standard level, academic level]. Kyiv. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9 klas/onovlennya-12-2017/na-sajt-ukrayinska-literatura-5-9-z-chervonimdoc-2.pdf
Tiutiunnyk H.M. (2008). Vybrani tvory [Selected works]. Kyiv : Hramota.
Khvylovyi M. (1995). Novely, opovidannia «Povist pro sanatoriinu zonu», «Valdshnepy». Roman. Poetychni tvory. Pamflety [Novel. Story «Tale of sanatorium zone». «Waldshnepi». Romance. Poetry. Pamphlets]. Kyiv : Naukova dumka.