Анотація
У статті розглянуто сутність маркетингу малих туристичних підприємств, проведено аналіз використання ними маркетингових інструментів, запропоновано напрями поширення використання маркетингової концепції. Також одним з основних дослідженнь є механізми управління потенціалом туристичної сфери та механізм регулювання. Розглядаються умови, фактори та функції розвитку, аналізується розвиток туризму та подаються рекомендації щодо вдосконалення механізмів управління потенціалом туристичної сфери... У статті з’ясовано місце туризму на рівні національної економіки і те,що туризм потрібно визнати пріоритетною сферою надання послуг. Необхідно запровадити міжвідомчу координацію діяльності, розвивати інфраструктуру, транспортні зв’язки, створювати та реалізовувати туристичні продукти та послуги, які мають попит на світовому ринку, застосовувати нові технології туроперейтингу.
Посилання
Барден Ф. Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем. Москва, 2016. 136 с.
Слюсаренко О.О. Словник підприємця за редакцією. НАН України, 2016. 196 с.
Беквіт Г. Чотири ключі до маркетингу послуг. Москва, 2017. 252 с.
Закон України «Про туризм». Київ, 2019. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр (дата звернення: 30.05.2019).
Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства. Київ : Музична Україна. 2015. 196 с.
Шульгіна Л.М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу. Київ : КНТЕУ, 2015. 597 с.
Дубрович А.П. Маркетинг в туризмі. Мінськ, 2017. №20. 496 с.
Холідей Р. Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри. Київ, 2018. 130 с.
Barden F. (2016). Zlom marretynhu. Naukampro te. Chomu my kupuiemo [Marketing Hack. The science of why we buy]. Moscow.
Slyusarenko O. (2016). Slovnyk pidpryiemtsia za redaktsiieiu [The Entrepreneur's Dictionary]. NAS of Ukraine.
Bekvit G. (2017). Chotyry kliuchi do marketynhu posluh [The four keys to the marketing of services]. Moscow.
Zakon Ukrainy "Pro Turyzm" [The Law of Ukraine "On Tourism]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-av (accessed 30 May 2019).
Zalaldina Y.B. (2015). Marketynh turystychnoho pidpryimstva [Marketing of the tourist enterprise ]. Kyiv : Musical Ukraine.
Shulgina L.M. (2015). Marketynh pidpryiemctv turystychnoho biznesu [Marketing of tourism business enterprises]. Kyiv : KNTEU.
Dubrovich A.P. (2017). Marketynh v turyzmi [Marketing in tourism]. Minsk.
Holiday R. (2018). Marketynh maibutnoho. Yak hrouz-khakery zminiuiut pravyla hry [Marketing of the Future. As grub-hackers change the rules of the game]. Kiev.