Анотація
Статтю присвячено питанням викладання іноземної мови професійного спрямування, ділової іноземної мови студентам економічних спеціальностей та аналізу впливу співпраці викладачів іноземних мов з викладачами економічних дисциплін. Іноземна мова визначена як чинник для становлення успішного фахівця-економіста, так як надає йому можливість отримання нової інформації професійного характеру, розвиває його комунікативні навики, збагачує культуру. Результатом навчання іноземній мові буде набуття відповідного рівня комунікативних компетенцій, які дозволять майбутнім спеціалістам галузі вільно використовувати свої знання в межах професійної діяльності, впевнено відчувати себе у полікультурному середовищі та набути конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці.
Посилання
Керекеша О.В. Методи та засоби підвищення мовленнєвих компетенцій з іноземної мови в практичній діяльності майбутніх економістів : колект. монографія / за заг. ред. О.В. Керекеши. Київ : Атлант, 2017. 147 с.
Токменко О.П. Мовні тенденції Ради Європи в контексті глобалізації. Іноземні мови в навчальних закладах. 2004. №3. С. 112–117.
Сніговська О.В. Особливості перекладу англійський і новогрецьких економічних багатокомпонентних термінів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. Вип. 61. 346 с.
Дегтярьова Д.В. Методика навчання студентів вищих немовних навчальних закладів читання англійською мовою для ділового спілкування : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Запорізький національний ун-т. Київ, 2006. 325 арк. : табл. Бібліогр. С. 172–196.
Kerekesha O.V. (2017). Metody ta zasoby pidvyshhennya movlennyevyx kompetencij z inozemnoyi movy v praktychnij diyalnosti majbutnix ekonomistiv : kolekt. monografiya [Methods and means of improving the language competences of a foreign language in the practical activities of future economists : collective monography]. Kyiv : “Atlant”.
Tokmenko O.P. (2004). Movni tendenciyi Rady Yevropy v konteksti globalizaciyi [The language trends of the Council of Europe in the context of globalization]. Foreign languages at the educational institutions, vol. 3, pp. 112–117.
Snihovska O.V. (2016). Osoblyvosti perekladu anglijskyj i novogreczkyx ekonomichnyx bagatokomponentnyx terminiv [Features of the translation of English and Modern Greek economic multicomponent terms]. Naukovi zapysky Nacionalnogo universytetu «Ostrozka akademiya». Seriya «Filologichna». Ostrog, vol. 61, 346 p.
Dehtiarova Y.V. (2006). Metodyka navchannya studentiv vyshhyx nemovnyx navchalnyx zakladiv chytannya anglijskoyu movoyu dlya dilovogo spilkuvannya [Methodology for teaching students of higher non-English educational institutions reading in English for business communication] (PhD Thesis) Zaporizhzhia : Zaporizhzhia National University.