Анотація
У цій статті описані особливості системи вищої освіти Канади та освітні рівні, а також її характерні риси. Охарактеризовано форми організації навчання у ВНЗ і його систему управління. Зазначається і приблизна вартість навчання, яка залежить від провінції та самого освітнього закладу. Акцентується увага і на фінансовій підтримці здобувачів освіти з боку різних фондів та програм, які надають різноманітні стипендії, позики та позички на оплату навчання. Доволі поширеним явищем є й присвоєння талановитим студентам освітніх грантів. Згадується і принцип студентоцентризму і те, як він реалізується у Канаді. Також піднімається доволі актуальне сьогодні питання дистанційного навчання. Воно також має свою специфіку та особливості. Описано форми реалізації такого виду навчання та його значення. Звертається увага і на політику уряду з питань інклюзії. У статті перелічено закони, якими закріплені права осіб з особливими потребами.
Посилання
Брига Т. Р. Форми організації навчання у вищій школі Канади. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2013. № 35. С. 171–174.
Ігнатова О. М. Система вищої освіти в Канаді. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. 2015. № 44. С. 244–249.
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто. Вища освіта України. 2011. № 1. С. 114–119.
Павлюк В. І. Дистанційна освіта в університетах: канадський досвід. Науковий огляд. 2015. №10 (20). С. 1–5.
Степанець М. Структурні особливості системи вищої освіти у Канаді. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». 2019. Вип. 1 (9). С. 213–216.
Чирва А. С. Інклюзивне навчання в університетах та коледжах Канади. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014. № 5 (39). С. 27–35.
Штефан Л. До витоків організації університетської освіти в Канаді. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2017. Вип. 32. С. 298–305.
Bryha T. R. (2013) Formy orhanizatsii navchannia u vyshchii shkoli Kanady [Forms of organization of education in higher education in Canada]. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy, vol. 35, pp. 171–174.
Ihnatova O. M. (2015) Systema vyshchoi osvity v Kanadi [Higher education system in Canada]. Naukovi zapysky Vinnytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Mykhaila Kotsiubynskoho. Seriia: Pedahohika i psykholohiia, vol. 44, pp. 244–249.
Kozlakova H. (2011) Vyshcha osvita v Kanadi: deiaki vrazhennia pro universytety Ottavy i Toronto [Higher education in Canada: some impressions from the universities of Ottawa and Toronto]. Vyshcha osvita Ukrainy, vol. 1, pp. 114–119.
Pavliuk V. I. (2015) Dystantsiina osvita v universytetakh: kanadskyi dosvid [Distance education in universities: the Canadian experience]. Naukovyi ohliad, vol. 10 (20), pp. 1–5.
Stepanets M. (2019) Strukturni osoblyvosti systemy vyshchoi osvity u Kanadi [Structural features of the higher education system in Canada]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Pedahohika ta psykholohiia», vol. 1 (9), pp. 213–216.
Chyrva A. S. (2014) Inkliuzyvne navchannia v universytetakh ta koledzhakh Kanady [Inclusive education at Canadian universities and colleges]. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, vol. 5 (39), pp. 27–35.
Shtefan L. (2017) Do vytokiv orhanizatsii universytetskoi osvity v Kanadi [To the origins of the organization of university education in Canada]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna, vol. 32, pp. 298–305.