Анотація
У статті аналізуються поняття інформаційно-комунікаційних технологій, ігрових технологій та розглянуто основні можливості, що стосуються питань застосування додатків Інтернет-сервісу GEOBOARD у навчанні здобувачів початкової освіти. Охарактеризовано наукові підходи до поняття інформаційно-комунікаційні технології, ігрові технології та проаналізовано потенційні можливості застосування Інтернет-сервісу GEOBOARD в початковій освіті як варіанту освітніх технологій, вплив Інтернет-сервісу GEOBOARD на розвиток учнів початкової школи, переваги сервісу та напрямки його застосування. Використання Інтернет-сервісу GEOBOARD на уроках математики сприяє здійсненню комплексного розвитку школярів, формуванню в них цілісної картини світу, розвитку конструктивних навичок, уявлення про просторові відношення, геометричні фігури, числа, арифметичні дії, симетрію тощо. Робота з додатком Інтернет-сервісу GEOBOARD дозволяє учню початкової школи під час пізнавальної гри дізнатися багато важливої інформації та розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.
Посилання
Жалдак М.І. Педагогічний потенціал компютерно-орієнтованих систем навчання математики. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини. [спец.випуск] / За ред. М.Т. Мартинюк. Київ. Міленіум, 2005. С. 129 – 141.
Житєньова Н. В. Сутність візуалізації в навчальному процесі. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія «Педагогіка» 2013. Вип. 19. С. 18 – 21. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_8. (дата звернення: 16.10.2020).
Захаревич М.А. Підвищення педагогічної ефективності навчання при використанні мультимедіа. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вінниця, ДОВ Вінниця, 2012. С. 134 – 140.
Кудикіна Н.В. Теорія ігрової діяльності дітей: монографія. Київ, НМЦВД КУ імені Бориса Грінченка, 2012. 235 с.
Лук’яненко К. Комп’ютерні ігри на уроках математики. Фізико-математична освіта. Науковий журнал. Суми, СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2014. № 1 (2). С. 19 – 25.
Педагогический энциклопедический словарь. Б.М.Бим-БАД. Москва, Большая Российская энциклопедия, 2003. 528 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: підручник Київ, Грамота, 2012. 504 с.
Співаковський О.В., Петухова Л.Є., Коткова В.В. Інформаційно-комунікаційні технології в початковій школі. Навчально методичний посібник для студентів напряму підготовки «Початкова освіта» URL: http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/%D0%86%D0%9A%D0%A2%20%D0%B2%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96.%20%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf?id=4ab4f7d1-7328-4045-864d-6fafc8472b9e/. (дата звернення: 30.10.2020).
Финкельштейн Б.Б. Математический планшет. Математика, геометрия, развитие речи: Учебно-игровое пособие. Санкт-Петербург, ООО “Корвет”, 2006. URL: https://www.stranamam.ru/post/7122154/ (дата звернення: 30.10.2020).
Gattegno C. Geoboard Geometry. Educational Solutions Worldwide Inc, URL: https://issuu.com/eswi/docs/1027_geoboard_geometry.
Meihuaи Qian, Karen R.Clark Game-based Learning and 21st century skills: A review of recent research 2016. № 63. р. 50 – 58. URL: https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.05.023 (дата звернення: 16.10.2020)
Zhaldak M.I. (2005) Pedahohichnyi potentsial kompiuterno-oriientovanykh system navchannia matematyky [Pedagogical potential of computer-oriented systems of teaching mathematics] Zb. nauk. prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. P. Tychyny. [spets.vypusk] (eds. Martyniuk M.T.) Kyiv, Milenium, pp. 129 – 141.
Zhytienova N. V. (2013) Sutnist vizualizatsii v navchalnomu protsesi [The essence of visualization in the educational process] Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu im. Ivana Ohiienka. Ser. Pedahohichna. vol. 19. pp. 18 21 Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_8. (accessed 16.10.2020).
Zakharevych M.A. (2012) Pidvyshchennia pedahohichnoi efektyvnosti navchannia pry vykorystanni multymedia [Improving the pedagogical efficiency of teaching using multimedia] Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy: zb. nauk. prats. Vinnytsia: DOV Vinnytsia, pp. 134 – 140.
Kudykina N.V. (2012) Teoriia ihrovoi diialnosti ditei [Theory of children's play activities] Kyiv: NMTsVD KU imeni Borysa Hrinchenka, 235 p.
Lukianenko K. (2014) Kompiuterni ihry na urokakh matematyky [Computer games in mathematics lessons]. Fizyko-matematychna osvita. Naukovyi zhurnal. Sumy: SumDPU im. A.S.Makarenka, № 1 (2), pp. 19 – 25.
Pedahohycheskyi entsyklopedycheskyi slovar (2003) [Pedagogical encyclopedic dictionary]. B.M.Bym-BAD. Moskva: Bolshaia Rossyiskaia эntsyklopedyia, 528 p.
Savchenko O.Ia. (2012) Dydaktyka pochatkovoi shkoly [Didactics of primary school]. Kyiv: Hramota, 504 p.
Spivakovskyi O.V., Petukhova L.Ie., & Kotkova V.V. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pochatkovii shkoli: [Information and communication technologies in primary school] «Pochatkova osvita». Available at: http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/%D0%86%D0%9A%D0%A2%20%D0%B2%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96.%20%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf?id=4ab4f7d1-7328-4045-864d-6fafc8472b9e/. (accessed 30.10.2020).
Fynkelshtein B.B. (2006) Matematycheskyi planshet. Matematyka, heometryia, razvytye rechy [Mathematical tablet. Mathematics, geometry, speech development]. Sankt-Peterburh: OOO “Korvet”. Available at: https://www.stranamam.ru/post/7122154/ (accessed 30.10.2020).
Gattegno C. GeoboardGeometry. Educational Solutions Worldwide Inc, Available at: https://issuu.com/eswi/docs/1027_geoboard_geometry.
Meihuay Qian, & Karen R.Clark (2016) Game-based Learning and 21st century skills: A review of recent research. № 63. pp. 50 – 58. Available at: https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.05.023 (accessed 16.10.2020).