Анотація
У статті представлено визначення поняття хореографії як соціокультурного феномену нового покоління театру. Проаналізовано авторські концепції поняття хореографії, проведено аналіз сучасного хореографічного мистецтва та її значення для глядачів. В ході проведеного дослідження виявлено, що образотворче мистецтво – це виділення особливостей хореографії у вигляді певного зображення, що дає їм подібність. Танці, як відомо, дуже нагадують емоції та почуття, тому ми вважаємо, що стоїмо обличчям до обличчя з реальністю, а не обличчям до обличчя з механічним відтворенням. Саме тому тісний взамозв'язок та взаємозалежність хореографії та образотворчого мистецтва вказує на важливість фіксації зображення танців. У статті обґрунтовано культурну складову хореографії та образотворчого мистецтва та їх впливу на мистецтво.
Посилання
Богоявленская Д. Психология творческих способностей : учебное пособие. 2002. 320 с.
Васильева Е. Танец. 1968. 112 с.
Верховинець В. Теорія українського народного танцю. 1990. 152 с.
Володіна Т.І. Модерн: проблеми синтезу мистецтв. Художні моделі всесвіту. Взаємодія мистецтв в історії світової культури. Кн. 1. С. 261–276.
Гусаченко Л. Роль хореографічного мистецтва у формуванні гармонійної особистості в умовах сучасної системи виховання. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 2017. Вип. 5(1). С. 274–284.
Каган М. Эстетическое и художественное воспитание в развитом социалистическом обществе. 1984. С. 20.
Казин А.Л. Художественный образ и реальность: опыт эстетико-искусствоведческого исследования. 1985. 120 с.
Ковальская И. От оперетты к мюзиклу: к вопросу об исторической логике музыкальной комедии. Музичне мистецтво і культура : Науковий вісник. 2007. Вип. 8. Кн. 2. С. 136–148.
Королева Э. Танец и художественная культура. От возникновения человечества до первых великих цивилизаций. 1997. С. 8–43.
Савчин Л. Хореографічне мистецтво у культурно-освітньому просторі України. Вісник Львівського університету. Серія : Мистецтвознавство. 2014. Вип. 14. С. 296–303.
Шевнюк О. Формування художньо-естетичного досвіду майбутнього вчителя. 1995. С. 23.
Bohoiavlenskaia D. (2002). Psykholohyia tvorcheskykh sposobnostei : ucheb. posobye [Psychology of creative abilities : textbook], 320 p.
Vasyleva E. (1968). Tanets [Dance], 112 p.
Verkhovynets V. (1990). Teoriia ukrainskoho narodnoho tantsiu [The theory of Ukrainian folk dance], 152 p.
Volodina T.I. (1997). Modern : problemy syntezu mystetstv. Khudozhni modeli vsesvitu. Vzaiemodiia mystetstv v istorii svitovoi kultury [Modernist: problems of art synthesis. Artistic models of the universe. The interaction of the arts in the history of world culture], vol. 1, pp. 261–276.
Husachenko L. (2017). Rol khoreohrafichnoho mystetstva u formuvanni harmoniinoi osobystosti v umovakh suchasnoi systemy vykhovannia [The role of choreographic art in the formation of a harmonious personality in the modern education system]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty, no 5(1), pp. 274–284.
Kahan M. (1984). Estetycheskoe y khudozhestvennoe vospytanye v razvytom sotsyalystycheskom obshchestve [Aesthetic and artistic education in a developed socialist society], p. 20.
Kazyn A.L. (1985). Khudozhestvennыi obraz y realnost: opыt эstetyko-yskusstvovedcheskoho yssledovanyia [Artistic image and reality: the experience of aesthetic-art researc], 120 p.
Kovalskaia Y. (2007). Ot operetty k miuzyklu: k voprosu ob ystorycheskoi lohyke muzykalnoi komedyy [From the operetta to the musical: to the question of the historical logic of musical comedy]. Muzychne mystetstvo i kultura : Nauk. visnyk, no 8, vol. 2, pp. 136–148.
Koroleva E. (1997). Tanets y khudozhestvennaia kultura. Ot voznyknovenyia chelovechestva do pervykh velykykh tsyvylyzatsyi [Dance and art. From the emergence of humanity to the first great civilization], pp. 8–43.
Savchyn L. (2014). Khoreohrafichne mystetstvo u kulturno-osvitnomu prostori Ukrainy [Choreographic art in the cultural and educational space of Ukraine]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia : Mystetstvoznavstvo, vol. 14, pp. 296–303.
Shevniuk O. (1995). Formuvannia khudozhno-estetychnoho dosvidu maibutnoho vchytelia [Formation of artistic and aesthetic experience of the future teacher], p. 23.