ПОНЯТТЯ ТА НАПРЯМКИ СИНТЕЗУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
PDF

Ключові слова

синтезування
хореографічне мистецтво
образотворче мистецтво
взаємодія мистецтв
танець

Як цитувати

Хухра, Л. (2019). ПОНЯТТЯ ТА НАПРЯМКИ СИНТЕЗУВАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Молодий вчений, 8 (72), 33-35. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-8-72-8

Анотація

У статті представлено визначення поняття хореографії як соціокультурного феномену нового покоління театру. Проаналізовано авторські концепції поняття хореографії, проведено аналіз сучасного хореографічного мистецтва та її значення для глядачів. В ході проведеного дослідження виявлено, що образотворче мистецтво – це виділення особливостей хореографії у вигляді певного зображення, що дає їм подібність. Танці, як відомо, дуже нагадують емоції та почуття, тому ми вважаємо, що стоїмо обличчям до обличчя з реальністю, а не обличчям до обличчя з механічним відтворенням. Саме тому тісний взамозв'язок та взаємозалежність хореографії та образотворчого мистецтва вказує на важливість фіксації зображення танців. У статті обґрунтовано культурну складову хореографії та образотворчого мистецтва та їх впливу на мистецтво.

https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-8-72-8
PDF

Посилання

Богоявленская Д. Психология творческих способностей : учебное пособие. 2002. 320 с.

Васильева Е. Танец. 1968. 112 с.

Верховинець В. Теорія українського народного танцю. 1990. 152 с.

Володіна Т.І. Модерн: проблеми синтезу мистецтв. Художні моделі всесвіту. Взаємодія мистецтв в історії світової культури. Кн. 1. С. 261–276.

Гусаченко Л. Роль хореографічного мистецтва у формуванні гармонійної особистості в умовах сучасної системи виховання. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 2017. Вип. 5(1). С. 274–284.

Каган М. Эстетическое и художественное воспитание в развитом социалистическом обществе. 1984. С. 20.

Казин А.Л. Художественный образ и реальность: опыт эстетико-искусствоведческого исследования. 1985. 120 с.

Ковальская И. От оперетты к мюзиклу: к вопросу об исторической логике музыкальной комедии. Музичне мистецтво і культура : Науковий вісник. 2007. Вип. 8. Кн. 2. С. 136–148.

Королева Э. Танец и художественная культура. От возникновения человечества до первых великих цивилизаций. 1997. С. 8–43.

Савчин Л. Хореографічне мистецтво у культурно-освітньому просторі України. Вісник Львівського університету. Серія : Мистецтвознавство. 2014. Вип. 14. С. 296–303.

Шевнюк О. Формування художньо-естетичного досвіду майбутнього вчителя. 1995. С. 23.

Bohoiavlenskaia D. (2002). Psykholohyia tvorcheskykh sposobnostei : ucheb. posobye [Psychology of creative abilities : textbook], 320 p.

Vasyleva E. (1968). Tanets [Dance], 112 p.

Verkhovynets V. (1990). Teoriia ukrainskoho narodnoho tantsiu [The theory of Ukrainian folk dance], 152 p.

Volodina T.I. (1997). Modern : problemy syntezu mystetstv. Khudozhni modeli vsesvitu. Vzaiemodiia mystetstv v istorii svitovoi kultury [Modernist: problems of art synthesis. Artistic models of the universe. The interaction of the arts in the history of world culture], vol. 1, pp. 261–276.

Husachenko L. (2017). Rol khoreohrafichnoho mystetstva u formuvanni harmoniinoi osobystosti v umovakh suchasnoi systemy vykhovannia [The role of choreographic art in the formation of a harmonious personality in the modern education system]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty, no 5(1), pp. 274–284.

Kahan M. (1984). Estetycheskoe y khudozhestvennoe vospytanye v razvytom sotsyalystycheskom obshchestve [Aesthetic and artistic education in a developed socialist society], p. 20.

Kazyn A.L. (1985). Khudozhestvennыi obraz y realnost: opыt эstetyko-yskusstvovedcheskoho yssledovanyia [Artistic image and reality: the experience of aesthetic-art researc], 120 p.

Kovalskaia Y. (2007). Ot operetty k miuzyklu: k voprosu ob ystorycheskoi lohyke muzykalnoi komedyy [From the operetta to the musical: to the question of the historical logic of musical comedy]. Muzychne mystetstvo i kultura : Nauk. visnyk, no 8, vol. 2, pp. 136–148.

Koroleva E. (1997). Tanets y khudozhestvennaia kultura. Ot voznyknovenyia chelovechestva do pervykh velykykh tsyvylyzatsyi [Dance and art. From the emergence of humanity to the first great civilization], pp. 8–43.

Savchyn L. (2014). Khoreohrafichne mystetstvo u kulturno-osvitnomu prostori Ukrainy [Choreographic art in the cultural and educational space of Ukraine]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia : Mystetstvoznavstvo, vol. 14, pp. 296–303.

Shevniuk O. (1995). Formuvannia khudozhno-estetychnoho dosvidu maibutnoho vchytelia [Formation of artistic and aesthetic experience of the future teacher], p. 23.