Анотація
Реалії та виклики нашого часу висувають нові вимоги щодо рівня професійних якостей, навичок, вмінь та розвитку майбутніх бакалаврів автосправи, так як процес підготовки технічним спеціальностям повинен рухатись з розвитком суспільства. Особливий аспект необхідно концентрувати на якості знань з застосуванням інформаційно-комунікаційної складової, так як сучасне суспільство характеризується бурхливим застосуванням інформаційних технологій незалежно від форм підготовки, місць навчання, рівню розвитку навчального закладу. У статті розглядаються елементи освітнього процесу, що впливають на інформаційний розвиток майбутніх бакалаврів автосправи. Окрема уваги приділяється формуванню класифікації програмного забезпечення, що супроводжує навчальний процес у військовому закладі вищої освіти. Для досягнення високих показників інформаційного розвитку майбутніх бакалаврів автосправи при викладанні фахових дисциплін впроваджено розділену класифікацію програмного забезпечення, що складається з типового та спеціалізованого. Кожна складова класифікації програмного забезпечення в процесі навчання надає можливість інформаційного розвитку та забезпечує професійними якостями майбутніх бакалаврів автосправи в процесі інформаційного розвитку особистості.
Посилання
Резолюції ПАРЄ № 1466 та пояснювального меморандуму, до числа зобов’язань України в інформаційній сфері.
Долженков О.О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності підготовки майбутніх менеджерів освіти. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2015. Вип. 25. С. 77–82.
Пометун О.І. Енциклопедія інтерактивного навчання. Київ, 2007. С. 8.
Каленський А.А. Застосування сучасних інформаційних технологій у процесі вивчення тактичних дисциплін курсантами вищих військових навчальних закладів. дис. ... канд. пед. наук. 13.00.02. Київ, 2005. С. 38–39.
Горохівський О.Є. Формування пізнавальної активності курсантів вищих навчальних закладів Міністерства надзвичайних ситуацій у процесі вивчення спеціальних дисциплін. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2006. 206 с.
Мачушник О.Л. Розвиток пізнавальної активності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ, 2005. С. 70–74.
Шубчинський В.Д. Пізнавальна активність як детермінанта розвитку професійної компетентності учня. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам'янець-Подільський, 2014. №20. С. 235–237.
Замятина О.М. Компьютерное моделирование : учебное пособие. Томск : ТПУ, 2007. С. 4.
Rezolyuciyi PACE vol. 1466 ta poyasnyuvalnogo memorandumu, do chysla zobov'yazan Ukrayiny v informacijnij sferi.
Dolzhenkov, O.O. (2015). Interaktyvni texnologiyi navchannya yak zasib pidvyshhennya efektyvnosti pidgotovky majbutnix menedzheriv osvity [Interactive learning technologies as a means of improving the training of future education managers]. Naukovyj chasopys NPU imeni M.P. Dragomanova, vol. 25, pp. 77–82.
Pometun, O.I. (2007). Encyklopediya interaktyvnogo navchannya [Online learning encyclopedia].
Kalensky, A.A. (2005). Zastosuvannya suchasnyx informacijnyx texnologij u procesi vyvchennya taktychnyx dyscyplin kursantamy vyshhyx vijskovyx navchalnyx zakladiv [Application of modern information technologies in the process of studying of tactical disciplines by cadets of higher military educational establishments].
Goroxivskyj, O.E. (2006). Formuvannya piznavalnoyi aktyvnosti kursantiv vyshhyx navchalnyx zakladiv Ministerstva nadzvychajnyx sytuacij u procesi vyvchennya specialnyx dyscyplin [Formation of cognitive activity of cadets of higher educational establishments of the Ministry of Emergency Situations in the course of studying of special disciplines].
Machushnyk, O.L. (2005). Rozvytok piznavalnoyi aktyvnosti majbutnix psyxologiv u procesi profesijnoyi pidgotovky [Development of cognitive activity of future psychologists in the process of vocational training]. Naukovyj chasopys NPU imeni M.P. Dragomanova.
Shubchynskyj, V.D. (2014). Piznavalna aktyvnist yak determinanta rozvytku profesijnoyi kompetentnosti uchnya [Cognitive activity as a determinant of the student's professional competence development]. Zbirnyk naukovyx pracz Kam'yanecz-Podilskogo nacionalnogo universytetu imeni Ivana Ogiyenka, vol. 20, pp. 235–237.
Zamyatyna, O.M. (2007). Kompyuternoe modelyrovanye [Computer simulation].