Анотація
У статті розглядається проблема важливості формування ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи за допомогою веб-квестів; виокремлюється класифікація веб-квестів та їх роль у володінні основами аналітико-синтетичної переробки інформації, володінні конкретними навичками з використання технічних засобів в освітньому процесі та в самостійній роботі з підвищення професійної кваліфікації майбутніх педагогів; розглядаються переваги застосування веб-квестів під час засвоєння технологій підготовки педагогічної інформаційної продукції; висвітлюються сучасні підходи до інтерпретації поняття «веб-квест» в умовах реформування системи вищої освіти України; розкрито етапи реалізації веб-квестів; висвітлюється роль інтеграції інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процес та наукову діяльність в українському суспільстві; виокремлюються когнітивний, операційний та аксіологічний аспекти інформаційно-комунікативних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи; y статті наголошується, що інформаційно-комунікативні компетентності майбутніх учителів початкової школи – це професійні знання педагогів та здатність розв’язувати педагогічні ситуації з використанням сучасних засобів та методів інформатики; виокремлюється також особливий тип організації предметно-спеціальних умінь та навичок майбутніх педагогів, що дозволяють приймати ефективні рішення в професійно-педагогічній діяльності, використовуючи ІКТ-технології.
Посилання
Биховский Я.С. Освітні Веб-квести. Матеріали міжнародної конференції «Інформаційні технології в освіті». URL: http://ito.bitpro.ru/1999/ (дата звернення: 12.03.2020).
Ільченко О.В. Використання web-квестів у навчально-виховному процесі. URL: https://osvita.ua/school/lessonssummary/edutechnology/30113/ (дата звернення: 12.03.2020).
Кадемія М.Ю., Ткаченко Т.В., Євсюкова Л.С. Інноваційні технології навчання: словник глосарій : навчальний посібник для студентів, викладачів навчальних закладів. Львів : «СПОЛОМ», 2011. 196 с.
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України: метод. Рекомендації. Київ : Атіка, 2010. 88 с.
Шмідт В. В. Технологія веб-квеста при навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей. URL: http://winner.se-ua.net/page26/1/10/. (дата звернення: 10.03.2020).
Dodge B. Some Thoughts About Web Quests. URL: http://webquest.sdsu.edu/aboutwebquests.html. (дата звернення: 12.03.2020).
Towards knowledge societies UNESCO world report, 2015. URL: http://www.unesco.kz/publications/ci/2005/05WorldReportonknowledgesocieties. (дата звернення: 11.03.2020).
Bykhovsky, Y.S. Educational Web-quests. Proceedings of the international conference «Information Technologies in Education». URL: http://ito.bitpro.ru/1999/ (accessed 10 March 2020).
Ilchenko O.V. Use of web quests in the educational process. URL: https://osvita.ua/school/lessonssummary/edutechnology/30113/ (accessed 12 March 2020).
Kademia, M.Y., Tkachenko, T.V., & Yevsyukova, L.S. (2011). Innovative teaching technologies: glossary dictionary: a textbook for students, teachers of educational institutions: Lviv: SPOLOM, 196 p. (in Ukrainian)
Basics of standardization of information and communication competences in the education system of Ukraine (2010) method. Recommendations. Kyiv: Attica, 88 p.
Schmidt V.V. Webquest technology in teaching English to non-linguistic students. URL: http://winner.seua.net/page26/1/10/ (accessed 12 March 2020).
Dodge B. Some Thoughts About Web Quests. URL: http://webquest.sdsu.edu/aboutwebquests.html (accessed 12 March 2020).
Towards knowledge societies UNESCO world report (2015). URL: http://www.unesco.kz/publications/ci/2005/05WorldReportonknowledgesocieties (accessed 10 March 2020).