ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ІНДУСТРІЮ ТУРИЗМУ
PDF

Ключові слова

соціальна мережа
туризм
покоління
Інтернет
Facebook
Instagram

Як цитувати

Сеньків , М., & Шубеляк , О. (2019). ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ІНДУСТРІЮ ТУРИЗМУ. Молодий вчений, 11 (75), 817-820. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-11-75-172

Анотація

Обґрунтовано відмінності між поняттями «соціальні мережі» і «соціальні медіа». Охарактеризовано сучасні світові тенденції щодо користування Інтернетом і соціальними мережами, зокрема, в туризмі. На основі теорії поколінь зроблено порівняльний аналіз різних генерацій людей (зокрема, Y та Z) у контексті користування Інтернетом і соціальними мережами. Проаналізовано гендерні та вікові особливості користувачів найпопулярніших в Україні та, зокрема, у Львівській області соціальних мереж – Facebook та Instagram. Вивчено кількісний розподіл читачів сторінок деяких українських туристичних операторів та агентств у соціальних мережах Facebook та Instagram. Проведено опитування користувачів соціальної мережі Instagram щодо способу купівлі ними турів, на основі якого побудовано діаграму та зроблено відповідні висновки.

https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-11-75-172
PDF

Посилання

Грицевич В.С. Інформатизація суспільства як соціально-географічний виклик ХХІ століття. 2012. URL: https://www.academia.edu/ (дата звернення: 27.11.2019).

Населення Львівської області // Головне управління статистики у Львівській області. URL: http://database.ukrcensus.gov.ua/ (дата звернення: 27.11.2019).

Burcu Selin Yilmaz. The impact of social media on the tourist experience: telling your story to your connected others. Journal of Media Critiques. 2016. Vol 2. №8. P. 133 145. DOI: 10.17349/jmc116209.

Digital yearbook 2018 // We Are Social. URL: https://wearesocial.com/blog/2018/01/global-digital-report-2018 (дата звернення: 27.11.2019).

Facebook та Instagram в Україні // PlusOne. URL: https://plusone.com.ua/ (дата звернення: 6.11.2019).

Radmila Živković, Jelena Gajić, Ivana Brdar. The impact of social media on tourism. E-Business in tourism and hospitality industry. 2014. P. 758 761. DOI: 10.15308/SInteZa-2014-758-761.

Hrytsevych V.S. Informatyzatsiya suspil'stva yak sotsial'no-heohrafichnyy vyklyk XXI stolittya. 2012. URL: https://www.academia.edu/ (accessed: 27.11.2019).

Naselennya L'vivs'koyi oblasti // Holovne upravlinnya statystyky u L'vivs'kiy oblasti. URL: http://database.ukrcensus.gov.ua/ (accessed: 27.11.2019).

Burcu Selin Yilmaz. The impact of social media on the tourist experience: telling your story to your connected others. Journal of Media Critiques. 2016. Vol 2. №8. P. 133 145. DOI: 10.17349/jmc116209.

Digital yearbook 2018 // We Are Social. URL: https://wearesocial.com/blog/2018/01/global-digital-report-2018 (accessed: 27.11.2019).

Facebook ta Instagram v Ukrayini // PlusOne. URL: https://plusone.com.ua/ (accessed: 6.11.2019).

Radmila Živković, Jelena Gajić, Ivana Brdar. The impact of social media on tourism. E-Business in tourism and hospitality industry. 2014. P. 758 761. DOI: 10.15308/SInteZa-2014-758-761.