Анотація
У статті розглядається специфіка звернення до доступних Інтернет ресурсів, їх використання як у групових аудиторних, індивідуальних заняттях з англійської мови, так й для самостійної роботи по вдосконаленню навичок письма, прослуховування англомовних текстів. Наводяться приклади та аналізується специфіка окремих корисних для навчання та викладання англійської лексики та граматики мережевих ресурсів. Добірка орієнтована, з одного боку, на дітей старшого шкільного віку та на студентів, які бажають підвищити рівень своєї мовної підготовки, а іншого боку, - на вчителів та викладачів англійської мови, які зацікавлені у тому, щоб зробити процес навчання ефективнішим та більш сучасним. Дібрані ресурси розділені на групи, відповідно до тих навичок, на розвиток та удосконалення яких, вони направлені.
Посилання
Боднар С.В. Використання Інтернет-технологій у системі автономного вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови студентами немовних спеціальностей. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. Том 34. № 2. С. 75–81.
Итинсон К.С., Рубцова Е.В. Использование информационных технологий в процессе обучения иностранных студентов филологическим дисциплинам в вузе. Фундаментальные исследования. 2015. № 2–25. С. 5666–5669. URL: http://www.fundamental-research.ru/ru/article/view?id=38484 (дата звернення: 02.02.2020).
Костенко І.Г. Використання Інтернет-ресурсів на уроках англійської мови. Таврійський вісник освіти. 2013. № 1 (41). С. 170–176.
Кузнєцова Н.Ю. Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технологія Веб 2.0). Англійська мова та література. Харків : Основа, 2012. № 19/21. С. 8–10.
Романишин І. Використання Інтернет ресурсів Британської Ради з метою контролю та самоконтролю у навчанні англійської мови. URL: http://194.44.152.155/elib/local/676.pdf (дата звернення: 30.01.2020).
Пантюшенко Н. Г. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у викладанні мови. URL: http://journal.osnova.com.ua/article/36217 (дата звернення: 05.02.2020).
Полат Є.С. Інтернет на уроках іноземної мови. Іноземні мови. 2006. №2. С. 14–19.
Птушка А.С. Використання інтернету на заняттях з іноземної мови. URL: https://naub.oa.edu.ua/2016/ (дата звернення: 03.02.2020).
Сітало О.О. Ресурси інтернету для вивчення англійської мови. Англійська мова та література. 2012. №1. С. 15–18.
Харенко О.О. Використання ІКТ на уроках англійської мови. Анг. мова та літ.: наук.-метод.журн. 2017. № 31-32. С. 49–76.
Царенкова В.В. Использование компьютерной лингводидактики для повышения качества обучения иностранному языку. Вестник фармации. 2019. № 1 (83). С. 101–104. URL: https://www.elib.vsmu.by/bitstream/123/20851/1/vf20191101-104.pdf (дата звернення: 04.02.2020).
Царенкова В.В. Компьютерная лингводидактика в системе инновационного языкового образования. Труды БГТУ. Минск : БГТУ, 2013. № 5 (161). С. 204–206.
Bodnar, S.V. (2013). Vykorystannya Internet-texnologij u systemi avtonomnogo vyvchennya profesijno-oriyentovanoyi inozemnoyi movy` studentamy` nemovnyx specialnostej [The use of Internet technologies in the system of professionally oriented foreign language learning by nonlinguistic students]. Informacijni texnologiyi i zasoby navchannya, vol. 34, no. 2, pp. 75–81.
Itinson, K.S., & Rubcova, E.V. (2015). Ispolzovanie informacionnyh tehnologij v processe obucheniya inostrannyh studentov filologicheskim disciplinam v vuze [The use of informational technologies in the process of teaching philological disciplines for foreign students in a higher educational establishment]. Fundamentalnye issledovaniya, no. 2–25, pp. 5666–5669. Available at: http://www.fundamental-research.ru/ru/article/view?id=38484 (accessed 02 February 2020).
Kostenko, I.G. (2013). Vykorystannya Internet-resursiv na urokax anglijskoyi movy [The use of the Internet resources at English lessons]. Tavrijskyj visnyk osvity, no. 1 (41), pp. 170–176.
Kuznyeczova, N.Yu. (2012). Stvorennya virtualnogo seredovyshha dlya vyvchennya inozemnoyi movy (texnologiya Veb 2.0) [Virtual space for teaching a foreign language making (Web 2.0 technology]. Anglijska mova ta literatura, no. 19/21, pp. 8–10.
Romanyshyn, I. Vykorystannya Internet resursiv Brytanskoyi Rady z metoyu kontrolyu ta samokontrolyu u navchanni anglijs`koyi movy [The use of on-line British Council recourses for control and self-control in teaching English]. Available at: http://194.44.152.155/elib/local/676.pdf (accessed 30 January 2020).
Pantyushenko, N.G. Vykorystannya informacijno-kompyuternyx texnologij u vykladanni movy [The use of information and computer technologies in a language teaching]. Available at: http://journal.osnova.com.ua/article/36217 (accessed 05 February 2020).
Polat, Ye.S. (2006). Internet na urokax inozemnoyi movy [Internet at a foreign language lesson]. Inozemni movy, no. 2, pp. 14–19.
Ptushka, A.S. Vykorystannya internetu na zanyattyax z inozemnoyi movy [The use of the Internet at foreign language lessons]. Available at: https://naub.oa.edu.ua/2016/ (accessed 03 February 2020).
Sitalo O.O. (2012) Resursy internetu dlya vyvchennya anglijskoyi movy [Internet resources for English language learning]. Anglijska mova ta literature, no. 1, pp. 15–18.
Charenko O.O. (2017). Vykorystannya IKT na urokax anglijskoyi movy [The use of information and computer technologies at English lessons]. Angl. mova ta lit.: nauk.-metod. zhurn, no. 31-32, pp. 49–76.
Tsarenkova, V.V. (2019). Ispolzovanie kompyuternoj lingvodidaktiki dlya povysheniya kachestva obucheniya inostrannomu yazyku [The use of computer linguodidactics for making the quality of foreign language teaching better]. Vestnik farmacii, no. 1 (83), pp. 101–104.
Tsarenkova, V.V. (2013). Kompyuternaya lingvodidaktika v sisteme innovacionnogo yazykovogo obrazovaniya [Computer linguodidactics in the system of innovative language learning]. Trudy BGTU, no. 5 (161), pp. 204–206.