Анотація
Актуалізується проблема застосування кейс-методу як сучасної технології навчання курсантів вищого військового навчального закладу. Автор зазначає, що взятий Україною курс на вступ до НАТО, обумовлює застосування таких технологій у вищій військовій школі. Наголошується, що кейс-метод сприяє формуванню аналітичних, практичних, творчих, комунікативних, соціальних навичок та навичок самоаналізу. Розкриваються історично сформовані етапи застосування кейс-методу: підготовчий (ознайомлення зі змістом кейсу, експрес опитування щодо усвідомлення курсантами поставленого завдання), основний (розподіл на курсантської аудиторії на мікрогрупи та обговорення проблеми, створення презентації результатів обговорення), заключний (презентація курсантами результатів обговорення, відповіді на питання викладача).
Посилання
Гордин В.Э., Коротеева О.С. Использование кейс-метода в производственной и преддипломной практике студентов. Образовательные технологии. 2007. № 3. С. 120–124.
Ковальова К., Ковальов В. Методологічні аспекти методу case-study при викладанні економічних дисциплін. Вища школа: проблеми економічної освіти. 2010. № 2. С. 68–75.
Сурмин Ю., Сидоренко А., Лобода В., Фурда А. Ситуационный анализ, или Анатомия кейс-метода. Киев : Центр инноваций и развития, 2002. 286 с.
Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб. Київ : Кондор, 2011. 628 с.
Шеремета П.М., Каніщенко Л.Г. Кейс-метод: з досвіду викладання в українській бізнес-школі. Київ : Центр інновацій та розвитку, 1999. 80 с.
Gordin, V.E., & Koroteyeva, O.S. (2007). Ispol'zovaniye keys-metoda v proizvodstvennoy i preddiplomnoy praktike studentov. [Using the case method in the production and undergraduate practice of students]. Obrazovatel'nyye tekhnologii [Educational technology], vol. 3, pp. 120–124.
Kovalʹova, K., & Kovalʹov, V. (2010). Metodolohichni aspekty metodu case-study pry vykladanni ekonomichnykh dystsyplin [Methodological aspects of the case-study method in teaching economic disciplines]. Vyshcha shkola: problemy ekonomichnoyi osvity [Higher education: problems of economic education], vol. 2, pp. 68–75.
Surmin, U., Sidorenko, A., Loboda, V., & Furda, A. (2002). Situatsionnyy analiz, ili Anatomiya keys-metoda [Situational analysis, or the anatomy of the case method]. Kiev: Center for Innovation and Development. (in Ukrainian)
Turkot, T.I. (2011). Pedahohika vyshchoyi shkoly: navchalʹnyy posibny. Kyiv: Condor. (in Ukrainian)
Sheremeta, P.M., & Kanishchenko, L.H. (1999). Keys-metod: z dosvidu vykladannya v ukrayinsʹkiy biznes-shkoli [Case-method: from teaching experience in Ukrainian business school]. Kyiv: Center for Innovation and Development. (in Ukrainian)